לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יזמות נדל"ן מתמקדת בשני תחומים עיקריים. התחום הראשון הוא רכישת קרקעות המיועדות להפשרה. היזם, אדם פרטי או חברה, מחפש אחר קרקעות המיועדות להפשרה. היתרון של יזמים מומחים, היא היכולת לאתר קרקעות במחיר מוזל ולבצע עסקאות שיניבו עבורם תשואה גבוהה. יזמים רציניים, חייבים גם להיות רגישים לכל הסיכונים של העסקה, ולדעת האם מדובר בפרויקט בר השגה. 

התחום השני הוא כמובן רכישת דירות להשקעה. היזמים יכולים לרכוש בניינים שלמים או דירה אחת. בעצם כל מי שרוכש דירה להשקעה הוא יזם נדל"ן. כמו כן, רכישת דירה להשקעה היא במקרים רבים פתח לרכישות נוספות והתמקצעות בתחום. בשנים האחרונות, רבים מבינים שבשביל לבצע עסקאות מניבות, עליהם ללמוד את התחום לעומק. כמו כן, חברות רבות מעסיקות יזמים שסיימו לימודים בתחום. לימוד יזמות נדל"ן הוא הזדמנות מעולה לרכוש השכלה באחד התחומים החמים ביותר בשוק העבודה. 

יזמות נדל"ן במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר, יש לנו קורס השקעות נדל"ן עבור כל מי שמתעניין בתחום. הקורס אינו דורש ידע מוקדם, והוא מכין אתכם בצורה מלאה להשקעות נדל"ן בכל תחום שבו תבחרו על מנת לאפשר לבוגר הקורס להפוך ליועץ השקעות נדלן מוסמך. הלימודים מתאימים לאנשים שמעוניינים להתמחות כיזמי נדל"ן, לאנשים פרטיים שמעוניינים לרכוש דירה ולכל מי שרוצה להבין איך לנתח עסקאות באופן עצמאי. 

תחום הנדל"ן בנוי ממספר רב של תתי תחומים. בשביל להעמיק בתחום, יש להכיר את כל הסוגיות המשפטיות הקשורות לעניין. כמו כן, עליכם להיות בקיאים במיסוי ובמימון. היתרון הגדול של הקורס אצלנו במכללה, הוא הלימודים המקיפים המכינים אתכם בצורה מלאה להתמודדות עם השוק. אצלנו תקבלו סט כלים מעודכן ופרקטי להתמודדות עם כל עסקה. 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו. 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.