לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ייעוץ משכנתאות, מכינים את הסטודנטים לאחד המקצועות הנחשקים ביותר בשוק העבודה. כל זוג צעיר בתחילת דרכו בישראל, לוקח משכנתא לצורך קניית דירה. לכן השוק שלכם מכיל בעצם את מרבית האזרחים בתחילת שנות השלושים לחייהם. מדובר בשוק גדול מאוד אבל גם תחרותי. בשנים האחרונות, יועצי משכנתאות הפכו למצרך חם ובהתאם לכך רבים השתלבו בעבודה. העניין המרכזי כמובן, הוא היתרון המשמעותי של הסטודנטים שלנו על פני יועצים אחרים. הרוב המכריע של הלומדים במכללה, עובדים בפועל במקצוע שלמדו לאחר סיום הלימודים. אנחנו עוזרים לכל סטודנט למצוא את המקום המתאים עבורו במעגל העבודה.

לימוד יועץ משכנתאות אינו עסק יקר, ובסופו של הקורס תוכלו בהחלט להתחיל בעבודה. הקורס מתקיים ללא תנאים מקדימים, והוא פונה לכל מי שמעוניין להתמקצע בתחום. בסיום הקורס תוכלו לפתוח עסק פרטי ולגייס לידים חמים בשביל להגיע לשכר גבוה, במידה ותרצו תוכלו לעבוד כשכירים במסגרת הבנקים או בחברות השקעות.

אנחנו מלווים אתכם לאורך כל הדרך עד לקבלת ההחלטה האם לעבוד כשכיר או כעצמאי. חלק מהסטודנטים שלנו הם כבר בעלי עסק, סוכני ביטוח ואנשי פיננסים, המעוניינים להוסיף ייעוץ משכנתאות להגדלת ההכנסה ואף להיפתח לתחומים חדשים כמו קורס ייעוץ משכנתאות. אתם מוזמנים להצטרף אלינו אל המכללה כבר בסמסטר הבא. הקורסים שלנו מתמלאים במהרה ועדיף לתפוס מקום כמה שיותר מוקדם.

ייעוץ משכנתאות חיצוני

הבנקים מעניקים ללוקחי המשכנתא ייעוץ משכנתאות במסגרת השירות שלהם ללקוחות בין אם מדובר שמכנתא או לימודי השקעות נדל"ן. רבים מלוקחי המשכנתא מבינים, שהבנק מעוניין למכור ללקוחות את המוצרים שלו. לכן הם פונים ליועצים חיצוניים, שיעזרו להם עם הבחירה. המידע שהיועצים מספקים ללקוחות, חוסך עבורם כספים רבים. בהתאם לכך, העמלות על כל עסקה עולות בהדרגה. ככל שתתמקצעו יותר ותחסכו יותר כספים עבור הלקוחות, תוכלו בהחלט לגבות עמלות גבוהות כשכר הוגן על העסקה. ייעוץ משכנתאות חיצוני הפך לעניין שבשגרה, ואתם כיועצים מרוויחים מכך בגדול

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.