לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועץ משכנתאות הוא אחד המקצועות הנדרשים ביותר בשוק העבודה. בשנים האחרונות, כל מי שלוקח משכנתא זקוק לייעוץ מקצועי. בהתאם לכך, קורס יועץ משכנתאות במכללה שלנו, הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר. מדי שנה, אנחנו מכשירים עשרות סטודנטים לעבודה בתחום.
בשביל להיות יועץ מקצועי אתם צריכים לדעת איך לעבוד עם לקוחות. הדגש המרכזי שלנו בקורס, הוא עבודה מעשית עם אנשים במצבי חיים מורכבים. לקיחת משכנתא היא אחת ההחלטות הכי חשובות בחייו של כל זוג צעיר ושל כל משפחה. לכן אתם חייבים להיות קשובים לצרכים של בני הזוג, ולתת להם שירות מותאם למצב הספציפי שבו הם נמצאים. ייעוץ איכותי עובד ביחד עם הלקוח למען טובתו האישית.

 

קורס ייעוץ משכנתאות תנאי קבלה ומידע בסיסי

קורס ייעוץ משכנתאות, מתקיים ללא תנאי קבלה. בקורס תכירו לעומק את כל תחום האשראי על משכנתאות ונדל"ן. תלמדו איך לזהות את צרכי המשפחה ולתת שירות מכוון ללקוח. תבנו תמהיל משכנתא אופטימלי ותכירו את כל סוג המימון והליווי לצורך העסקה. ביחד נלמד אסטרטגיות של ייעוץ ממוקד מטרה, המכוון לטובת הלקוח. כמו נתעמק בכל הסוגיות המשפטיות הקשורות לייעוץ משכנתאות.
בסיום הקורס שלנו תקבלו תעודה משולבת של יועץ משכנתאות ומגייס אשראי. כמו כן, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים להשתלב במעגל העבודה. הקורס שלנו מתאים עבור כל מי שמעוניין לעבוד כיועץ משכנתאות, במסגרת הבנקים או מוסדות פיננסים מומחים לעניין לאחר לימדי יזמות נדלן. כמו כן הקורס שלנו גם מיועד לעצמאים, המעוניינים להוסיף עוד נדבך לעסק הפרטי שלהם. בסיום הלימודים תוכלו לעבוד כיועצים, מנהלי תיקים ופרויקטים.
יש לכם שאלות נוספות ? אם מוזמנים עוד היום ליצור קשר עם יועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בכל עת. הבטיחו את מקומכם לקורס הבא בדרך אל השתלבות מהירה במעגל העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.