לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תכנון פרישה, עוזר לאנשים להתמודד עם אחת ההחלטות החשובות ביותר בחיים. היציאה לדרך חדשה, לאחר עזיבת מעגל העבודה. חלק מהפורשים, מעדיפים לצאת לגמלאות ולהשקיע את הזמן בעצמם ובבני המשפחה. עמיתים אחרים, מעוניינים להמשיך לעבוד במשרה חלקית, בעבודה פשוטה שתאפשר להם הכנסה צנועה וחברה.
קורס תכנון פרישה, מכשיר אנשי מקצוע בתחום, לעבודה עם מאות לקוחות מדי שנה. הקורס מותאם במיוחד לאנשים עובדים. לכן יש לנו מתכונת דיגיטלית של הקורס, המתאימה במיוחד עבור סטודנטים המעוניינים בהגדלת ההכנסה.
קהל היעד של הקורסים שלנו בתכנון פרישה הוא, יועצי מס, רואי חשבון, סוכני ביטוח, מתכננים פיננסים, יועצים פנסיוניים שסיימו לימודי ייעוץ פנסיוני ועוד אנשים רבים מהתחום הפיננסי והפנסיוני. הקורס מיועד עבור אנשים המעוניינים להוסיף ייעוץ פרישה לעסק הפרטי שלהם, ועל ידי כך לשמר לקוחות קיימים ולפנות ללקוחות חדשים. בשנים האחרונות העמלות של סוכני הביטוח נשחקו, והרגולציה בתחום מקשה על התקדמות משמעותית בעבודה. עדיין מקצוע הביטוח הוא מקצוע מכניס ואיכותי, אבל השוק הפך להיות הרבה יותר תחרותי. לכן עצמאים רבים, מוסיפים לעסק הפרטי שלהם נדבך נוסף. אחד הדברים הכי משמעותיים, הוא לשמר את הלקוחות הקיימים לאורך שנים. באמצעות ייעוץ פרישה, אתם יכולים לתת שירות מקצועי לאותם לקוחות במשך שנים רבות וארוכות.

 

קורס תכנון פרישה תוכנית לימודים ומידע רלוונטי

במהלך הקורס שלנו, נבין לעומק את כל המוצרים הפנסיונים ואת אופן משיכת הכספים מכל מוצר. נתמקד בצורה רצינית בכל ענייני המיסוי, בעיקר בתחום של תכנון מס נכון ומדויק. נבין את צרכי המשפחה ונתמקד בקורס מתכנני פרישה ללקוחות הנמצאים בצומת קריטית בחיים. נלמד על דיני עבודה, ביטוח לאומי, נעבור כל עניין הצוואות והירושות כולל העברה בין דורית. בסיום הקורס, אנחנו מעוניינים שיהיו בידכם כל הכלים הנדרשים, למתן ייעוץ פרישה איכותי ומקצועי ברמה הכי גבוהה שניתן.
אם אתם מעוניינים במידע רלוונטי בנוגע ללימודים, הדרך הטובה ביותר היא לפנות אלינו באופן אישי. יועצת הלימודים שלנו כאן עבורכם בכל עת.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.