לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס מתכנן פרישה, מכשיר אנשי מקצוע בתחום הפנסיוני והפיננסי. הקורס מכין אתכם בצורה מלאה, למתן ייעוץ פרישה כתוספת משמעותית לעסק הפרטי שלכם. כיום כל מי שיוצא לגמלאות כמו שבלקיחת משכנתא דרוש מומחה, צריך יועץ מקצועי שיעזור לו לנהל את הכספים. בעבר אנשים עבדו במקום עבודה מסודר אחד כל החיים. העניינים הבירוקראטיים הקשורים לפרישה, לא היו כל כך מסובכים.

ייעוץ פרישה מקצועי, כולל איתור של כל החסכונות הפנסיוניים וכל פוליסות הביטוח שצבר העמית במשך השנים. מתכנן הפרישה, עובד ביחד עם הלקוח על כל קרנות הפנסיה, פוליסות הביטוח, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות וכל חיסכון פנסיוני אחר כנדרש כמו שתלמדו בקורס תכנון פרישה.
היועץ מכין דוח פנסיוני מפורט, המכיל את כל החסכונות, ומציע ללקוח אפשרויות פעולה. המטרה בסופו של דבר, היא קודם כל לחסוך בתשלומי המס הנדרשים, ולאפשר ללקוח לחיות בכבוד לאחר היציאה לגמלאות. יועצים מומחים לפרישה, הם אנשי מקצוע בתחום כלכלת המשפחה. הם אמורים לעזור ללקוח לנהל בצורה מיטבית את הכספים, לטובתו ולטובת כל בני המשפחה.

 

תכנון פרישה כתוספת מקצועית לעסק הפרטי

סוכני ביטוח ואנשים בתחום הפנסיוני והפיננסי ואף בוגרי קורס ביטוח פנסיוני, עובדים בדרך כלל על עמלות. בשנים האחרונות, בעקבות הביקוש הרב לסוכני ביטוח פנסיונים ופיננסים, התחרות בשוק נמצאת בשיאה. מצד אחד יש כמובן ביקוש רב יותר לעבודה, אבל העמלות נשחקו בהדרגה. לכן רבים מחפשים אפיקי פרנסה נוספים, שיאפשרו להם להתפרנס בכבוד.
אצלנו במכללה, הקמנו קורס מיוחד עבור מתכנני פרישה, המכין אתכם בצורה מלאה לעבודה. הקורס שלנו מכשיר יועצי פרישה מומחים, הבקיאים בכל תוכניות הפנסיה השונות ובכל ההיבטים המשפטיים.
במידה ואתם מעוניינים במידע נוסף על הקורס שלנו ועל תוכנית הלימודים. אתם מוזמנים עוד היום ליצור איתנו קשר. יועצת הלימודים שלנו תשמח לקבוע עבורכם פגישה. הקורס שלנו יכול בהחלט לשדרג עבורכם את הפרנסה ולעזור לכם להרחיב בהצלחה את מעגל הלקוחות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.