לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קניית נדל"ן בחו"ל, היא הזדמנות מצוינת להשקעה. רבים מנסים להשקיע בחו"ל, אבל ללא הידע המתאים, קשה מאוד לבצע השקעה מתאימה. לכן רבים פונים לייעוץ השקעות מקצועי, לפני קבלת כל החלטה. בכל מקרה ניתן גם להשקיע בצורה חכמה, אם יודעים איך לקרוא נכון את השוק ואיך לנתח את הנתונים כמו שתלמדו בקורס השקעות נדל"ן. בעיקר את הסיכונים ואת היתרונות של כל השקעה. לפעמים, דווקא באזורים עם אוכלוסייה עם מצב סוציו אקונומי נמוך, ניתן למצוא השקעות מניבות ובטוחות. רבים מהשוכרים, באזורים אלו, הם אנשים עובדים שהנכס משמש עבורם קרש הצלה.

בעקבות המחירים הגבוהים לרכישת דירה בישראל והתשואה הנמוכה, רבים מעדיפים להשקיע מעבר לים. כיום, חברות נכסי נדל"ן מובילות, מציעות ללקוחות נכסים מניבים, במחיר התחלתי נמוך יחסית. בחלק מהמקרים, ניתן בהשקעה יחסית קטנה של כמה עשרות אלפי דולרים, להתחיל את המסע לרכישת הדירה. כמו כן בנקים מקומיים וחברות פרטיות, מספקים ללקוחות הלוואות בתנאים נוחים ומשתלמים.

אחד הקשיים בהשקעות נדל"ן בחו"ל, הוא הכרת המערכת המשפטית של המדינה ומערכת המיסוי. כמו כן גם ידיעת השפה מהווה לפעמים מכשול. בנוסף לכך, השקעה ארוכת טווח, מחייבת ניהול מרחוק של העסק. לכן במקרים רבים, הקונים נעזרים ביועצי השקעות מקצועיים, בשביל למצוא את העסקה הנכונה. בהתאם לכך, הדרישה ללימודים של ייעוץ ויזמות נדל"ן, עלתה בשנים האחרונות. רבים פונים כיום ללימודים בתחום. הסטודנטים יודעים שבסיום הלימודים תחכה להם פרנסה יציבה.

 

קורס ייעוץ ויזמות נדל"ן

קורס ייעוץ ויזמות נדל"ן, פונה אל אנשים שמעוניינים להשקיע בעצמם או להשקיע עבור אחרים. הקורס מספק עבורכם את כל הכלים הנדרשים, בשביל לתת ייעוץ איכותי בתחום. בקורסים שלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מנתחים עסקאות נדל"ן בפועל ולומדים איך להשקיע הלכה למעשה. כל המרצים שלנו הם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ? פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.