לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן בחו"ל, נחשבות בדרך כלל להשקעות מניבות עם תשואה גבוהה. נכון שגם בארץ אפשר למצוא השקעות מעולות, אם יודעים איפה לחפש. אבל המחירים הגבוהים מרתיעים רבים מהמשקיעים. לכן אנשים פונים כיום אל השקעות מעבר לים. מקרה נתון לפני קבלת ההחלטה, חשוב להתייעץ עם מומחים בתחום בקורס יזמות והשקעות נדל"ן. כיום ישנם חברות השקעה מו במיוחד בארה"ב ובמזרח אירופה, אבל גם במקומות נוספים כגון אנגליה וגרמניה. בכלבילות, שעוזרות לאלפי לקוחות מדי שנה. החברה עובדת ביחד עם הלקוח, ובודקת לעומק את הצרכים שלו. השקעות מניבות בחו"ל, ניתן לבצע עם סכום התחלתי של כמה עשרות אלפי דולרים. במיוחד אם יודעים את המקומות הנכונים להשקעה. כמובן שניתן גם להשקיע בסכומים גבוהים יותר, ואף להשקיע בכמה מקומות מעבר לים.
חברות מקצועיות מתמחות באיתור נכסים, ובבדיקה של כל התנאים המשפטיים של העסקה. כמו כן חשוב ביותר לבדוק את עניין המיסוי. במקרים מסוימים אתם זכאים להנחות במיסים, בעקבות הסכמים בין מדינות. יועצים מקצועיים דואגים עבורכם לכל הנדרש עבור ההשקעה.

קורס יועץ השקעות נדל"ן

בעקבות הביקוש הרב להשקעות מעבר לים, יועצי נדל"ן הפכו למצרך מבוקש בשוק. בהתאם לכך, הקורס שלנו במכללת אורין שפלטר, מכין אתכם בצורה מלאה לעבודה בתחום. אנחנו מתמקדים בצד המעשי, ובאמצעות טכניקות השקעה ייחודיות, מעניקים לכם כלים, להגדלת פוטנציאליות הרווח של העסקה בדומה למקצועות נוספים בתחום כמו שתגלו בקורס ייעוץ משכנתאות. כמו כן, בקורס נצבע ניתוחים בפועל של עסקות מובילות, ונראה איך בונים מתכון להצלחה. אתם מוזמנים להירשם עוד היום לקורס הבא שלנו. הקורסים שלנו מתמלאים במהרה. אם אתם מעוניינים לשמוע על המועד הקרוב ועל תוכנית הלימודים, פנו אלינו עוד היום. יש לנו ייעוץ מיוחד לסטודנטים, שעוזר להם לבצע את הבחירה המתאימה ביותר עבורם. כולל מערך של קורסים בשעות גמישות לאנשים עובדים במשרה מלאה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.