לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תל אביב העיר ללא הפסקה, היא מרכז ההשקעות של ישראל. לכן לימודי ייעוץ השקעות בתל אביב, היא החלטה טבעית לכל מי שמעוניין לעבוד בתחום. במרכז הלימוד שלנו בתל אביב, לומדים מאות סטודנטים מדי סמסטר. בנוסף לכך, אנחנו עוזרים לכם בסיום הלימודים להשתלב בתעסוקה. היתרון הגדול של לימודים ומגורים במרכז, הוא אפשרויות העבודה הרבות העומדות בפניכם. ייעוץ השקעות במסגרת הבנקים או במסגרת חברה המוסמכת לכך. כמו כן, במידה ואתם מעוניינים לעבוד כעצמאים אנחנו בהחלט יכולים לעזור לכם עם הבחירה.

יועץ השקעות מוסמך עוזר לאנשים עם אפיקי ההשקעה הרלוונטיים עבורם ולכן חשוב לדעת מה לשאול יועץ השקעות בפגישה. לכן על היועץ להיות בקיא בשוק, ולהתעדכן בכל המגמות החדשות. עליו לדעת את מצב השוק בכל רגע נתון. היועץ הוא איש מקצוע אובייקטיבי, העובד במסגרת חברת ייעוץ מוסמכת או במסגרת הבנקים. בכל מקרה נתון, טובת הלקוח תמיד עומדת לנגד עיניו. חלק ניכר מהזמן של היועץ בעבודה, מושקע במעקב והתעדכנות של השוק. לכן חשוב ביותר שיהיו בידיו את כל הכלים הנדרשים, בשביל לנתח את התהליכים בצורה מקצועית. עליו לדעת לקרוא סקירות כלכליות ודוחות פיננסים ולהיות בקיא בכל רזי המקצוע.

יועץ או מנהל השקעות הבחירה הנכונה

רבים מתלבטים בין מסלול של ייעוץ השקעות ושואלים את עצמם כמה מרוויח יועץ משכנתאות, לבין מסלול של מנהל השקעות. אבל מדובר בשני תחומים נפרדים לחלוטין. מנהל השקעות, מוסמך לבצע השקעות בפועל בשם הלקוחות. היועץ יכול אך ורק לייעץ ללקוחותיו, בנוגע למסלול המתאים. רבים מהסטודנטים שלנו מתלבטים בנוגע למסלול הנכון עבורם. חלקם בוחרים בייעוץ השקעות ואחר כך עוברים לתחום הניהול. הניידות בין התחומים נגישה עבורכם בכל עת.
פנו אלינו עוד היום ליועצת הלימודים שלנו. נשמח לעזור לכם עם הבחירה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.