לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות בנדל"ן בארה"ב, הן הזדמנות מיוחדת למשקיעים רבים. בעקבות עליית המחירים בארץ והקושי למצוא דירות זולות להשקעה, רבים פונים לאפיקי השקעה בחו"ל. בארה"ב השוק מציע למשקיעים הזדמנויות רבות ומגוונות. אבל כמובן שצריך לדעת איך להשקיע בצורה חכמה. אחד הדברים הכי משמעותיים, הוא להתייעץ עם יועץ השקעות מוסמך לפני קבלת כל החלטה כמו שתלמדו בקורס השקעות נדל"ן בחו"ל.
ארה"ב היא מדינה עם יותר משלוש מאות מיליון תושבים. בהתאם לכך, יש המון גורמים המשפיעים באופן ישיר על כדאיות ההשקעה. ההשקעות תלויות ברמת הפשיעה באזור מסוים, במצב הסוציו אקונומי של האוכלוסייה, בביקוש למגורים באזור ובעוד גורמים רבים המשפיעים על ההשקעה. כמו כן בעקבות המבנה הפדרלי של ארה"ב, החוקים בכל מדינה יכולים להיות שונים. לכן צריך ללמוד לעומק את ההיבט החוקתי לפני קבלת כל החלטה. כאן נכנסים לתמונה יועצי השקעות מוסמכים שלמדו את השוק לעומק. הדרך המהירה לקבלת החלטה היא להתייעץ עם איש מקצוע בתחום שיעזור לקונה לבסס את הקנייה על שיקול דעת מעמיק.


קורס השקעות ויזמות נדל"ן במכללת אורין שפלטר

במכללת אורין שפלטר אנחנו משיקים כבר שנים רבות קורס השקעות ויזמות נדל"ן. בשנים האחרונות בעקבות הביקוש הרב להשקעות מעבר לים, שמנו דגש מיוחד על השקעות בארה"ב. אצלנו תקבלו את כל הכלים הנדרשים להשקיע בחו"ל כולל מידע עדכני ומפורט על כל הרגולציות והחוקים הנדרשים. היכרות של התחום המשפטי, היא אחד הדברים המשמעותיים ביותר בנוגע לכל השקעה. ישנם הסכמים בין המדינות, שיכולים לחסוך למשקיע כספים רבים. כמו כן ישנם אילוצים הקשורים לבנייה, שיכולים להגביל אתכם מבחינת ההשקעה.
בכל מקרה אתם מוזמנים להצטרף אל צוות הסטודנטים שלנו בדרך אל ההשקעה הבטוחה. סך הכל 13 מפגשים שבהם תלמדו את כל מה שצריך בשביל להשקיע בצורה נכונה. אצלנו תלמדו איך לאתר את העסקה המתאימה לתמחר אותה נכון ולשווק אותה לציבור.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.