לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

גיאורגיה היא לא אחד המקומות הפופולאריים ביותר לטיול אחרי צבא, אלא מקום מצוין להשקעות נדל"ן בחול. שתי הערים המרכזיות בגיאורגיה הן, עיר הבירה טביליסי ועיר הנופש המיוחדת בטומי. השקעות נדל"ן בבטומי, הן אחת ההכנסות הבטוחות ביותר בעולם הפיננסי. מדובר בעיר מיוחדת במינה, עם רצועת חוף לאורך הים השחור, ועם שפע של נכסים למכירה. בטומי היא אחת מהערים היפות בעולם, והיא מושכת אליה מדי שנה עשרות מטיילים מכל רחבי הגלובוס. בנוסף לכך בשנים האחרונות, היא הפכה לאחת מהערים האטרקטיביות ביותר להשקעה. אפשרויות הנדל"ן בעיר, מציעות למשקיעים שפע של הזדמנויות להשקעה. החל מדירות המיועדות לשכירות של מקומיים ועד דירות יוקרה להשכרה עבור אנשי עסקים המגיעים לאזור.

התחזיות לתשואה בבטומי עומדות על 12% והמחירים הנמוכים יחסית, מאפשרים גם לאנשים בלי הון עצמי משמעותי, להשקיע באזור. אחד הדברים המרכזיים בנוגע לכל השקעה, הוא כמובן לנתח באופן מדויק את השוק. כולל הבנה של כל החוקים והרגולציות באזור ההשקעה כמו שתלמדו בקורס השקעות נדל"ן. לכן רבים נעזרים ביועצי נדל"ן מומחים, לפני קבלת כל החלטה. במיוחד כאשר מדובר בהשקעות מעבר לים. השקעות בבטומי דורשות רקע ומיומנות וכמובן הכרה של האוכלוסייה ומבנה השוק. בשנים האחרונות גם התחילה עליית מחירים בעיר וכל השקעה צריכה לקחת זאת בחשבון. אם תשקיעו בצורה נכונה, תוכלו גם למכור את הנכס ברווח משמעותי בעתיד.

יזמות וייעוץ נדל"ן הדרך המובילה להשקעה בטוחה

לימודי יזמות וייעוץ נדל"ן, מאפשרים לכם להשקיע בהצלחה. כמו כן תוכלו לעבוד בתחום ולייעץ לאחרים, בנוגע להשקעות מעבר לים. אצלנו במכללת אורין שפלטר, יש לנו קורס ייחודי ללימודי נדל"ן בתחום המכסה את כל החומר הנדרש עבורכם. מעבר לכך בסיום הלימודים, אנחנו עוזרים לכם להשתלב במעגל התעסוקה. הצטרפו אלינו עוד היום למעגל הסטודנטים שלנו שהולך וגדל מדי שנה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.