לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחד הדברים המשמעותיים ביותר בבחירת השקעות נדל"ן, הוא הדגש התיאורטי והפרקטי של הקורס. לכן הלימודים שלנו במכללת אורין שפלטר מיישמים את העקרון הזה הלכה למעשה. בעקבות זאת הקורסים שלנו מכילים את כל החומר התיאורטי הנדרש. אנחנו מכינים אתכם באמצעותו ישירות לשוק העבודה.

השקעות מניבות מחייבות ידע והבנה של השוק. לפיכך הקורסים שלנו מכילים ידע תיאורטי במשפטים ובכלכלה, מיסוי ומימון. ידע הכולל הכרה של כל מערכת המושגים בתחום. אנחנו בטוחים כי אצלנו תלמדו לעומק את השפה המקצועית המתאימה. כולל הכרת כל סוגי העסקאות, אקזיט, מניב, יזמי ועסקאות נוספות.

 

 קורס השקעות נדל

 

אנחנו מאמינים כי המרצים צריכים להיות אנשי מעשה מהטובים ביותר בתחום. לכן אנחנו עובדים עם רואי חשבון מובילים ועורכי דין מהטובים בארץ, בנקאים ואנליסטים, אנשי מקצוע שיודעים הלכה למעשה איך לבצע עסקה עם תשואה גבוהה במינימום השקעה. כל המרצים שלנו מכירים לעומק את שוק הנדל"ן בארץ ובחו"ל. אנחנו רואים חשיבות עליונה בכך שהמרצים שלנו הם אנשי שטח מובהקים, אתם לומדים ישירות מהניסיון רב השנים שלהם בתחום. מעבר לכך, לכל תלמידי מכללה ניתנת גישה לאתר הלימודים המתקדם של אורין שפלטר המספק לסטודנטים גישה לתכני העשרה, ספרי נדלן מומלצים ואפשרות לצפייה חוזרת בשיעורים הנלמדים.

קורס השקעות נדל"ן הלכה למעשה

הקורס שלנו בנוי משלושה חלקים. החלק הראשון כולל את התיאוריה ואת הכרת המושגים הנדרשים. בחלק זה יועברו כל התכנים המקצועיים הרלוונטיים ללימוד. בחלק השני נכיר את כל סוגי העסקאות השונות, כל סוגי עסקאות הנדל"ן בארץ ובחו"ל. החלק השלישי הוא החלק המעשי, מתיאוריה לפרקטיקה, בחלק זה תרכשו את כל הכלים הנדרשים לניתוח עסקאות בפועל, ניתוח מקרי בוחן, ותבצעו עבודה מסכמת. שלושת החלקים הם אחדות אחת שבה בהדרגה אתם הופכים למקצוענים של ממש בתחום. אם אתם מעוניינים להיות משקיעים מקצועיים אתם יותר ממוזמנים להצטרף אל הסטודנטים שלנו. אנחנו מבטיחים לכם חווית לימוד עשירה ברמה הכי גבוהה שניתן.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.