לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כניסה לעולם אחר

יש הרבה מאוד דרכים להשיג הכנסה נוספת כדי לשפר את המצב הכלכלי, כולל עבודות שונות מהבית ופרויקטים מסוגים שונים, אך הדרך המוכרת והטובה היא באמצעות פתיחת תיק השקעות. כל אחד יכול לפתוח תיק השקעות בהתאם ליכולותיו הכלכליות ולהוסיף לעצמו הכנסה נוספת באמצעות יועץ השקעות טוב ואיכותי. כאשר פותחים תיק השקעות, נכנסים לעולם סבוך ומאתגר מאוד. לכן, חשוב לתת את התיק לאדם מוסמך ומנוסה עם ניהול תיקים על מנת שיידע לנווט אותנו לכיוון הנכון. המקצוע הוא מאוד מבוקש ורווחי, ולכן חשוב ללמוד אותו במקום הנכון, אשר מספק את הכלים הנכונים.


במכללת אורין שפלטר, המסלול של ניהול תיקי השקעות כולל גם קורסים עם הספרות הרלוונטית והעדכנית ביותר, שתכין את הסטודנט בצורה אידיאלית לעבודה בשטח

שוק ההון הוא תחום מרתק וגם מורכב להפליא. שוק זה הוא הבסיס לפעילות כלכלית במשק מודרני, מקום שמנקז אליו משקיעים שרוצים למנף סכומי כסף קיימים לטובת רווחים נוספים וגם מקור לעבודה במשכורות גבוהות בתפקידים כמו יועצי השקעות, מנהלי תיקים או משווקים של מוצרים פיננסיים. בהתאם נכתבו לא מעט ספרי לימוד אודות שוק ההון. בין השאר משמשים הספרים כבסיס להכנה למבחנים שאותם יש לעבור כדי לעבוד במשרות הנ"ל - מבחנים בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים.

האם כדאי ללמוש ייעוץ השקעות
העבודה בשוק ההון מתבצעת בבנקים ובבתי השקעות. השכר ההתחלתי במשרות ייעוץ השקעות, ניהול תיקים ושיווק הוא 8,000-10,000 ש"ח, לאחר צבירת ניסיון של מספר שנים ניתן להגיע גם למשכורות של 16,000-25,000 ש"ח, ובנוסף זוכים העובדים במשרות אלה לעמלות, בונוסים והטבות רבות. משווק השקעות זוכה לעמלות ובונוסים על כל עסקה מצליחה. על-מנת לעבור את כל המבחנים בפרק הזמן הקצר ביותר האפשרי מומלץ לא להסתפק בספרי לימוד, טובים ככל שיהיו, אלא ללמוד בקורסים שנבנו בדיוק למטרה זו - הכנת התלמידים למבחנים. מסלול "ייעוץ השקעות וניהול תיקים" של מכללת אורין שפלטר מורכב מקורסים בכלכלה, חשבונאות, סטטיסטיקה ומימון, דיני ניירות ערך, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים. כל קורס מועבר על-ידי מרצים שהמומחיות שלהם היא הוראה ובמיוחד לקראת אותם מבחנים בדרך לעבודה בשוק ההון, וכולל ספרי לימוד שנכתבו על-ידי אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב בתחום. בנוסף מקבלים המשתתפים בכל קורס גישה לאתר אינטרנט ובו מבחר רחב מאוד של תרגילים עם פתרונות, כך שהם יכולים לדעת בדיוק מה מצפה להם במבחנים - ולהגיע אליהם מוכנים במלוא מאת האחוזים.

עוד כדאי לדעת שלמכללת אורין שפלטר יש חברת השמה שמסייעת לבוגרות ולבוגרים להתקבל לתפקידים המתאימים להם ביותר בפרק הזמן המינימלי האפשרי אחרי מעבר כל המבחנים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.