לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השקעות נדל"ן נחשבות בטוחות יחסית בין כל ההשקעות המוצעות בשוק. בשנים האחרונות, בועת הנדל"ן במדינת ישראל, גרמה לעליית מחירים דרמטית. קניית דירה כיום היא עסק יקר עבור מרבית המשקיעים. אחד הדברים שהשתנו בשנים האחרונות הוא המעבר להשקעות מעבר לים בעיקר בארה"ב. קורס נדל"ן באינטרנט להשקעה בארה"ב, מספק עבורכם את כל הכלים הנדרשים בשביל להשקיע בצורה בטוחה, באחד השווקים הגדולים בעולם.

השקעה משתלמת ותשואה גבוהה

אחד הדברים הכי משמעותיים להשקעה משתלמת היא התשואה. בארה"ב תוכלו לקנות נכס במחיר סביר ביותר ולקבל עליו תשואה גבוהה. בעקבות המשבר הכלכלי של 2008 השוק השתנה ומחירי הדירות מעבר לים ירדו בצורה דרמטית. חלון ההזדמנויות למשקיעים מישראל עדיין פתוח, למרות שהמשחק השתנה בעקבות השנה האחרונה. גם בעת המשבר הנוכחי, השקעה בנדל"ן בארה"ב היא אופציה בטוחה, אבל צריך לדעת איך לעשות את זה בצורה הנכונה. קורס השקעות נדל"ן מתיאוריה לפרטיקה במכללת אורין שפלטר מכין אתכם באופן מלא לכל התהליך. אצלנו תרכשו את כל הכלים הנדרשים בשביל להבין את השוק ולהשקיע בו בצורה יעילה.

 

קורס השקעות נדל

 

מאפייני שוק הנדל"ן בארה"ב

בקורס לומדים לעומק את מאפייני שוק הנדל"ן בארה"ב. השוק באמריקה הוא עצום עם הבדלים מהותיים בין המדינות השונות, במיוחד בנוגע לפער בין מדינות אמריקה הצפונית לשאר היבשת. יש המון גורמים שמשפיעים באופן ישיר על המחיר ועל התשואה, רמת הפשיעה, המצב הסוציו – אקונומי של האוכלוסייה ושיקולים רבים נוספים. בקורסים שלנו לומדים בצורה מעשית חישוב סיכונים בדרך אל ההשקעה הבטוחה.

הלימודים מיועדים למשקיעים או יזמים המעוניינים להרחיב את מעגל ההכנסה שלהם. משקיעים המעוניינים להיכנס אל אחד השווקים הרווחיים ביותר בעולם. קורס נדל"ן הוא ההזדמנות שלכם להרוויח בגדול. לקבל תשואה משמעותית על השקעות סולידיות. השקעות מעבר לים הם השקעה חמה בכל עונות השנה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.