לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס תכנון פרישה מכשיר יועצי מס, רואי חשבון ואנשי מקצוע שונים מתחום הפיננסים כיועצי פרישה מומחים. הקורס המקוון שלנו במכללת אורין שפלטר, מתאים עבור כל מי שמעוניין ללמוד את התחום ולהתמחות באחד המקצועות הרווחיים ביותר בשוק.
הלימוד המקוון הפך בשנה האחרונה, לכלי היעיל ביותר ללימוד בתנאים של מגפת הקורונה וההגבלות של הממשלה על מפגשים פרונטליים.

הקורס המקוון שלנו אמנם מילא תפקיד מרכזי בשנה האחרונה, אבל הוא פרי תכנון של שנים רבות ולא תוצר של המציאות העכשווית. קורסים מקוונים או היברידיים הם חלק משמעותי מהלימוד, בעולם שבו לא לכל אחד יש זמן ללימודים תובעניים ביחד עם עבודה במשרה מלאה. את קורס תכנון הפרישה און ליין שלנו ניתן להתחיל בכל זמן. הקורס המקיף שלנו ניתן על ידי המכללה לתכנון פרישה ולפיננסים שהוקמה על ידי אנשי מקצוע מהמובילים ביותר בתחום. בסיום הלימודים הסטודנטים שלנו יקבלו תעודת בוגר הסמכה בתכנון פרישה. התעודה שלנו היא כרטיס הכניסה הטוב ביותר בדרך להשתלבות בשוק העבודה.

קורס תכנון פרישה מקוון לימודים במשרה מלאה
קורס תכנון פרישה מקוון מכיל את כל החומר הנדרש בשביל להיות יועצי פרישה מומחים. אנחנו לא מדלגים על אף שלב בתהליך ההתמחות ומעניקים לסטודנטים שלנו את הטוב ביותר הניתן. צוות ההוראה שלנו כולל אנשי מקצוע מהמעלה הראשונה שעובדים כיועצי פרישה כבר שנים רבות. אנחנו שמים דגש מיוחד על הפן המעשי אך לא מוותרים על הלימוד העיוני. השילוב המיוחד בין שני הרבדים מאפשר לכם לקבל את הטוב ביותר משני העולמות. ההכשרה שלנו מכשירה אתכם ישירות לשוק העבודה. מייד לאחר הקורס תוכלו להשתלב כיועצי פרישה ולהוסיף את המקצוע הנחשק לעסק שלכם. ייעוץ פרישה הוא תוספת מכובדת של הכנסה חודשית, במיוחד בימים אלו זהו קרש הצלה לרבים מהעסקים הפעילים.

העתיד של הלימודים במכללות הוא דיגיטלי, בעיקר עבור אנשים עובדים, המעוניינים להגדיל את ההכנסה. קורס תכנון פרישה מקוון, מאפשר לכם ללמוד בזמן הפנוי שלכם, ולהשלים את כל הלימודים הנדרשים בשביל התעודה. אנחנו מעבירים את הקורסים הדיגיטליים שלנו, בפורמט העדכני ביותר ומספקים עבורכם לימודים אינטראקטיביים בדגש מעשי. באמצעות הטכנולוגיות החדשות, ניתן להעביר את השיעורים שלנו בצורה חיה, כולל סימולציות והתנסות מעשית בעבודה.
כיום, מכללות ואוניברסיטאות ברחבי הארץ, מעבירים עשרות קורסים מקוונים מדי שנה. הביקוש לעולם הדיגיטלי, רק הולך וגובר. בעיקר לנוכח הפורמט הנוח של הממשקים החדשים. כולנו כמובן מכירים את מערכת זום, שהפכה לכוכב השנה החדשה. אבל באוניברסיטאות ובמכללות, המידע המקוון עובר בצורה עשירה יותר, ומכיל חומרי העשרה וחומר לימודי, המועברים ברמה הכי גבוהה שניתן.

הלימוד המקוון הוא חוויה בפני עצמה, המאפשרת לכם ללמוד תכנון פרישה, ולהתחיל לעבוד מיד עם סיום הלימודים. בנוסף לשירות מרחוק, יש לנו כמובן שירות אישי לסטודנטים, המעוניינים בייעוץ והכוונה. כמו כן תמיד תוכלו לקבוע פגישה פרונטלית במידת הצורך, עם אחד היועצים שלנו או עם אנשי מקצוע שעובדים עם המכללה. הדלת שלנו תמיד פתוחה, ואתם מוזמנים לפנות אלינו בנוגע לכל שאלה.

קורס תכנון פרישה מקוון

תכנון פרישה עזרה מקצועית לאנשים באמצע הדרך

פרישה היא אירוע מיוחד, בו אתם כיועצים מובילים, לוקחים בו חלק. גיל פרישה מאפשר לאנשים להתחיל מחדש, שלב שונה בחיים, בו כל החלומות שנשמרו במגירה נשלפים. התפקיד שלכם בעזרה ללקוחות, הוא לתכנן עבורם את התהליך, באופן שבו כל הכספים ינוצלו בצורה הטובה ביותר. עוד מחכות להם שנים יפות וארוכות שבהן הם יוכלו לחיות רווחה. לטייל בעולם ולהיות עם הנכדים ובני המשפחה.

אצלנו במכללת אורין שפלטר תקבלו את ההכשרה המקיפה ביותר ותעזרו לעשרות ומאות לקוחות מדי שנה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.