לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

תכנון פרישה הוא עניין מורכב הדורש ידע ומקצועיות בנושא. לאחר היציאה לגמלאות רוב הפורשים נדרשים לפנות לאיש מקצוע מנוסה שיעזור להם להתמודד עם ניהול כספי הפנסיה והפיצויים. במהלך העבודה, התכנון הנדרש לניהול ההון האישי, אינו דורש ידע מקצועי. המשכורת נכנסת בזמן וכל ההפרשות מתבצעות על ידי המעסיקים בצורה מסודרת. כאשר יוצאים לפנסיה, רבים מהפורשים מוצאים את עצמם מול מצב חדש בחיים, תכנון פיננסי לעשרים השנים הבאות לפחות. עליהם לבנות לעצמם הכנסה יציבה שתאפשר להם חיי נוחות לעצמם ולבני המשפחה.


מתכנן פרישה מוסמך, עוזר ללקוחות לנהל בצורה הטובה ביותר את כל המוצרים הפנסיוניים שברשותם. תכנון פרישה מקצועי, חוסך ללקוחות תשלומי מיסים מיותרים על משיכת כספי הפיצויים. ייעוץ מקצועי לתכנון נכון של צרכי התא המשפחתי והתשלום החודשי של כספי הפנסיה, עוזר לרבים מהפורשים לשמור על רמת חיים גבוהה.

קורס תכנון פרישה במכללת אורין שפלטר
קורס תכנון פרישה במכללת אורין שפלטר מכין אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. הקורס מתאים במיוחד עבור יועצי מס, סוכני ביטוח, יועצים פנסיוניים וכל מי שמתמחה בתחום הפיננסים כולל כלכלנים ומנהלים בכירים. הקורס הוא תוספת מכובדת לעסק שלכם. הוספת תכנון פרישה לעסק, מאפשרת לכם לתת ללקוחות שלכם שירות נוסף, כתוספת למכלול השירותים שלכם עד כה. לאחר סיום הקורס, תוכלו להגדיל את מעגל הלקוחות ולהציע ללקוחות הקיימים עוד שירות נדרש עבורם.
הקורס שלנו מנוהל על ידי אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והוא מכין אתכם ישירות לשוק העבודה. הדגש המרכזי שלנו הוא הכשרת אנשי מקצוע מיומנים שיוכלו מייד עם סיום הקורס לעבוד בתחום בהצלחה. יש לנו גם קורס תכנון פרישה מקוון מותאם במיוחד לאנשים עסוקים שאינם יכולים להתחייב למפגשים פרונטליים שבועיים.

קורס מתכנני פרישה

בשביל לבצע תכנון פרישה מסודר ומקצועי, כדאי להתחיל עם התכנון כבר בשלבים מוקדמים. עוד בראשית הקריירה צריך להשקיע זמן ומחשבה בתכנון לטווח ארוך. צריך לבצע חישוב מדויק של כל תוכניות החסכון ולעבור מדי תקופה נתונה על כל הכספים שהופקדו. כבר בגיל צעיר כדאי לדאוג לקצבת זקנה ולא למשוך את כספי הפיצויים. המיסוי על משיכת כספי פיצויים שלא בזמנם, הוא עסק יקר ולא משתלם. לכן חשוב להתייעץ עם מומחה לפני קבלת ההחלטה.
בשנים האחרונות, נחקקו חוקים שעוזרים ללקוחות, לקבל הטבות מס על חסכונות. התיקונים לחוק קופות הגמל וחוקי מס ההכנסה, נועדו לעזור לעובדים לחסוך את הכספים שנצברו. תיקון 3 לחוק קופות הגמל משנת 2008 ביטל את האפשרות למשיכת כספים מהקופות באופן חד פעמי. תיקון 190 למס הכנסה עשה סדר בכל הבלגן של מענקי הפרישה וקצבאות.


בכל מקרה מרבית האנשים, אינם יכולים לבצע את כל החישובים הנדרשים בעצמם. בנוסף לכך לא תמיד ניתן לסמוך על המעסיקים, שיבחרו עבור העובדים את החברה המתאימה להפקדה. לכן רבים פונים לאפיק של ייעוץ פרישה מקצועי. אצלנו במכללה יש לנו קורס מיוחד של מתכנני פרישה שעוזר לפורשים לקבל את ההחלטה הנכונה.

תכנון פרישה מקצועי ואישי


קורס מתכנני פרישה במכללת אורין שפלטר, מכשיר מדי שנה, יועצים מובילים הנותנים שירות ללקוחות בכל רחבי הארץ. הקורס המקיף והיסודי שלנו, נועד עבור מקצוענים שרוצים להגדיל את ההכנסה, ועבור כל מי שייעוץ פרישה ועבודה עם לקוחות, נראה לו האפיק המתאים. ייעוץ פרישה ועזרה ללקוחות בחיסכון של הכספים, הוא עבודה מתגמלת ששכרה בצידה. מעבר לכך זה תמיד גורם אושר לראות לקוחות מרוצים. זה משמח לעזור לאנשים, לחסוך לזמן הזקנה ולתכנן נכון את מהלך החיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.