לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יזמות נדל"ן הוא תחום רחב ומגוון ובו כל אחד יכול למצוא את המקום המתאים עבורו. ישנם יזמי נדל"ן בקני מידה גדולים כמו יצחק תשובה שבונה מתחמי ענק ברחבי הארץ וקונה קרקעות להפשרה. יזמים יותר צנועים מסתפקים בקניית בית ובשיפוץ שלו ומכירה לאחר כמה שנים ברווח. כל אחד יכול למצוא את הנישה המתאימה עבורו בתחום יזמות הנדל"ן, אך צריך לדעת איך מתחילים בהשקעה.


בשנים האחרונות מכללות רבות מציעות תחום לימודים חדש ואטרקטיבי עבור כל מי שמעוניין להשקיע בנדל"ן. השקעות נדל"ן דורשות ידע ומומחיות רבה. אנשי מקצוע שעובדים בתחום כמה שנים התאגדו בשביל לספק עבורכם את אחד הקורסים המובילים בתחום.
קורס השקעות נדל"ן בחו"ל  ובארץ במכללת אורין שפלטר, מספק עבורכם את כל הנדרש בשביל להפוך ליזמים מובילים. במהלך 13 מפגשים המסתכמים ב-53 שעות אקדמיות, תלמדו את כל החומר התיאורטי והמעשי בשביל להשקיע בצורה נבונה. המרצים שלנו כולם בעלי ניסיון רב ביזמות הם מהטובים ביותר בתחום. עורכי דין ורואי חשבון במקצועם ויזמים בלב ובנפש.

יזמות נדל"ן הדרך הסלולה לעסקה בטוחה
עסקה בטוחה דורשת הבנה של שוק הנדל"ן לעומק. עקרונות העבודה של יזמים מתחילים עם איתור העסקה. לאחר איתור העסקה צריך לדעת איך לתמחר אותה כהלכה. תמחור נכון דורש המון השקעה והמון ידע של מצב השוק. בסופו של דבר צריך לשווק את העסקה ולהוציא אותה אל השוק. כל השלבים האלו נלמדים אצלנו בקורס ביסודיות תוך דגש על מצב השוק העכשווי. אנחנו מתעדכנים מדי חודש בחודשו בכל החידושים הנדרשים, בשביל לספק לסטודנטים שלנו את המידע החם ביותר בשוק הנדל"ן בארץ ובעולם. במסגרת הקורס אנחנו מכינים עבורכם ארגז כלים פרקטי לשימוש מידי לעבודה מייד עם סיום הלימודים. לסיכום,  קורס השקעות נדל"ן במכללת אורין שפלטר יעניק לכם את כל הידע, הכלים והליווי הדרוש על מנת להכשיר אתכם בצורה הטובה ביותר בתחום ולהוביל אתכם להצלחה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.