לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס מתכנני פרישה לפנסיה מכשירים אתכם לאחד המקצועות הנדרשים ביותר כיום בשוק העבודה. כל אדם שפורש לפנסיה, נדרש לייעוץ מקצועי בשביל לנהל את העניינים הפיננסיים שלו. כספי הפנסיה והפיקדונות, תשלומי הפיצויים וכל תשלום אחר כנדרש, חייבים להיות מנוהלים בצורה מדויקת בשביל להפיק מהם את המיטב. רק איש מקצוע רציני, מומחה למיסוי ולפרישה, יכול לנהל עבור לקוחותיו את כספי הפנסיה בצורה יעילה.


לימודי תכנון פרישה לפנסיה, מועברים במכללת אורין שפלטר בצורה מקוונת או פרונטלית, בהתאם לצרכים שלכם ולאופן הלימוד המועדף עליכם. אנחנו עובדים עם טובי המרצים בתחום, אנשי מקצוע מעולים בתחום תכנון פרישה, בעלי ניסיון רב שנים בעזרה מעשית ללקוחות.
הוספת יעוץ פרישה לעסק שלכם הוא תוספת משמעותית להכנסה החודשית. כיום יועצי מס, רואי חשבון וסוכני ביטוח מבינים שבאמצעות ייעוץ פרישה הם יכולים להוסיף עוד אלפי שקלים בחודש למשכורת החודשית שלהם. הקורס שלנו מכשיר אתכם בצורה מקיפה ומאפשר לכם להתחיל בעבודה מייד עם סיום הלימודים.
ייעוץ פרישה הוא ההזדמנות שלכם לשדרג את העסק ולהרחיב את מעגל הלקוחות. תוכלו כמובן להציע גם ללקוחות שלכם שירות נוסף לאחר היציאה שלהם לגמלאות. בצורה הזאת אתם משמרים את הלקוחות לשנים רבות ומשדרגים את העסק שלכם בצורה משמעותית.

ייעוץ פרישה הדרך שלכם להצלחה
לצערנו המשבר הנוכחי פגע בהמון עסקים שנמצאים במצוקה כלכלית. בשביל להתייעל צריך לחשוב בצורה יצירתית. הוספת ייעוץ פרישה לעסק שלכם יכול לעזור לצאת מהמשבר. נכון, הלימודים דורשים השקעה ויש להתכונן לכך בהתאם, אבל הפירות של ההשקעה מתורגמים מיידית לתוספת הכנסה משמעותית. אנחנו מאמינים שאנשי המקצוע שאנחנו מכשירים, יוכלו בקלות להשתלב בשוק העבודה. אם אתם מוכנים לצאת למסע, אנחנו כאן עבורכם בכל שאלה. הקורס שלנו המנוהל על ידי טובי המומחים בתחום הוא המפתח שלכם להצלחה.

לימודי תכנון פרישה לפנסיה, מכינים אתכם לאחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה. תכנון פרישה מתחיל כבר בגיל צעיר. שכירים ועצמאים רבים, בונים תוכנית מסודרת כבר בראשית שנות השלושים לחייהם. תכנון מדויק וקפדני, מאפשר לרבים לפרוש בכבוד ולשמור על אותה רמת חיים גבוהה. התפקיד של היועצים, הוא קודם כל לבדוק שהלקוח לא משלם תשלומים מיותרים, על ביטוחים לא הכרחיים. לקוחות רבים לא מודעים לכספים המופרשים לקרנות הפנסיה שלהם. לכן על היועץ לעבוד ביחד אתם, בשביל להשיג עבורם את המקסימום שניתן.

 לימודי תכנון פרישה לפנסיה

מומחה למיסוי ופרישה

בעת היציאה לגמלאות, חייבים להתייעץ עם מומחה למיסוי ופרישה. המומחה עוזר ללקוחות בכל הנוגע להסכם פרישה. הוא מיידע אותם בנוגע לכל הזכויות שיש להם ולכל הכספים הנמצאים ברשותם. המומחה מבצע תכנון מס קפדני, בשביל לחסוך בתשלומי מיסים מיותרים. ביחד עם הלקוח אתם מחליטים האם להשאיר את הכספים או למשוך אותם. האם לבצע משיכת כספים בסכום חד פעמי, בחלקם או במלואם מפוליסת ביטוח מנהלים והשקעתם באפיקים אחרים. כמו כן ניתן כמובן להשאיר את הכספים בחברת הביטוח ולקבל עבורם פנסיה חודשית.

במסגרת לימודי תכנון פרישה במכללת אורין שפלטר, אנחנו מעניקים לכם את כל הכלים הנדרשים בשביל לעזור ללקוחות. הלימודים שלנו מכשירים אתכם לענות על כל שאלה של הלקוח, ולשרת אותם בצורה הכי מקיפה שניתן. יועץ הפרישה דואג לאותם פורשים לקצבת פרישה מכובדת שתעניק להם נחת לשנים הבאות לאחר שעבדו במהלך כל חייהם. יש לנו מסלול מיוחד, שבסופו תקבלו תעודה של יועץ פרישה ותוכלו להתחיל מיידית בעבודה. אם אתם מעוניינים בפרטים נוספים, אתם מוזמנים כמובן ליצור קשר עם יועצת הלימודים שלנו. אנחנו כאן עבורכם בנוגע לכל שאלה. לימודי ייעוץ פרישה מתאימים לכל מי שמעוניין להגדיל את ההכנסה, עצמאים ושכירים שעובדים בתחומים משיקים. הקורס שלנו המותאם במיוחד עבורכם מכין אתכם בצורה מלאה לשוק העבודה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.