לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר
משך הקורס
כשלושה חודשים
דרישות קדם
אין

קורס ביעוץ משכנתאות

תל אביב יום ג' מחזור נובמבר 2023
07/11/2023
יום ג'
17:30-20:45
מרצה: שיר ניסן-קדם

קורס בייעוץ משכנתאות

תל אביב יום ג' מחזור מרץ 2024
05/03/2024
יום ג'
17:30-20:45
מרצה: שיר ניסן-קדם
לקריאת הסילבוס לחצו כאן

סילבוס

סילבוס

א
מושגי יסוד, קריטריונים לקבל אשראי, מסלולים והלוואות
  • מושגי יסוד במשכנתא
  • קריטריונים לקבלת אשראי
  • מסלולים והלוואות
  • מדד המחירים לצרכן ומדד תשומות הבנייה
  • התנהלות ואסטרטגיה מול בנקים
  • משכנתא בראי הבנק
  • מחזור משכנתא וקריאת דוח"ות יתרה ועמלות היון
ב
פרקטיקה ומקרים נוספים
  • בטחונות והליך פעולה לאחר חתימה בבנק
  • ייעוץ משכנתאות – הלכה למעשה
  • משכנתאות לבעלי בעיות אשראי
  • משכנתאות לתושבי חוץ ורכישה בחו"ל
  • משכנתא לכל מטרה וסוגי עסקאות מורכבות
  • מימון לפרויקטים וליווי בנקאי
  • מימון עסקאות משקיעים
  • קריאת דו"חות והכנסות
  • מיסוי וחוזים
  • ביטוחים
  • שיווק, מכירות והקמת עסק עצמאי בתחום

תחום יועצי המשכנתאות הינו בשיאו, המודעות לצורך הרב בלקיחת יועץ, ועזרה בקבלת ההחלטה הנכונה בהתחייבות הגדולה וארוכה טווח זו, רבה מדי יום. וכן השפעת הרכישה בהגרלות מחיר למשתכן, המאפשרות גם לציבור בעלי יכולות כספיות נמוכות יותר, לרכוש דירה. גורמת לעליה בביקוש לליווי על מנת לקבל את המשכנתא המתאימה לצורכי הלקוח

 

מטרת הקורס

מטרת הקורס להקנות ידע וכלים מעשיים, בשילוב בפועל (מעין התמחות) עם יועצים ומנהלי תיקים.

קבלת ידע ונתונים הדרושים כדי לנווט את משק הבית למשכנתא המתאימה לו ביותר. על יועץ המשכנתאות להיות בעל מומחיות ויכולת ללוות את הלקוח לעסקה המתאימה עבורו, היועץ מבצע ניתוח של תמהיל המשכנתא האידיאלי, תוך בחירה נכונה של המסלולים (מתוך 32 הקיימים במשק) התחשבות בריביות, בצרכי משק הבית, במסלולי ושינוי החיים (לידה והגדלת המשפחה, או קבלת מענק או פתיחת קרן השתלמות) והמרכבים הכלכליים של המשכנתא.

 

יעדי הקורס

 

קהל היעד


יתרונות ייחודיים לקורס

 

תוכניות הלימודים

הלימודים כוללים הרצאות פרונטליות, תרגילים, סימולציות, דיונים, פרקטיקום והדרכה. כמו כן, נתַרגל עבודה מעשית באמצעות מחשבוני משכנתא והלוואות שיעמדו לשימוש הלומדים גם לאחר הלימודים.

ייעוץ משכנתא הוא מקצוע מוּכר ומבוקש כיום בישראל, ובוגרי הקורס יוכלו לעסוק בתחום זה באופן עצמאי, כהשלמת הכנסה, או להשתלב במוסד פיננסי. במהלך הקורס יתקיים שיעור נפרד בנושא הקמת עסק.
 

צוות ההוראה

 

דרישות הקורס

 

היקף הקורס

קורס ייעוץ משכנתאות 

אחת הבחירות הכי חשובות בחיים מבחינה כלכלית היא בחירת המסלול הנכון למשכנתא. מרבית האנשים כלל לא מודעים לכך שיש להם מספר אפשרויות בנוגע לבחירת המסלולים הללו, ושהם בכלל לקוחות עם כוח צרכני לא מנוצל. יש שמרחיבים ואף בוחרים במסלול לימודי תעודה בשוק ההון. ברוב המקרים, אנשים הולכים לבנק שבו הם חברים, ומקבלים מסלול ללא שום הטבות או יתרונות. הדרך הנכונה היא לבדוק את נושא המשכנתא גם בבנקים אחרים, מתחרים, ולראות היכן אפשר לקבל את העסקה הטובה ביותר. משכנתאות הרי בנויות ממט"ח, שערי חליפין, קופות גמל וכמובן ממדדים שונים, ולכן, האחריות היא לנסות ולברור את כל האופציות, ואף להילחם על תנאים טובים יותר.

בגלל שרוב האנשים כלל לא מבינים בנושא, יכולת התמרון שלהם היא קטנה יחסית, גם אם הם נכנסים לעובי הקורה, ולכן הדבר החכם והנכון ביותר לעשות הוא לפנות לייעוץ מקצועי של יועצי משכנתאות. יועצי המשכנתאות מבצעים תהליך ארוך של ניתוח הלקוח, תחזיות עתידיות וכמובן משא ומתן מול הבנקים כדי להשיג את העסקאות הטובות ביותר. כמובן שיש הרבה דרכים לקחת ולכל בנק יש את האינטרסים והגבולות שלו, אך בתחום כל כך מגוון ורווי, אפשר בהחלט להגיע לעסקאות שיחסכו עשרות אלפי שקלים בראייה כללית של 30 שנים קדימה, כאורך החזר המשכנתא.

אתגר ושכר

היתרון הכי גדול ביועץ משכנתאות טוב הוא העובדה שאת ההשקעה בו אפשר להחזיר בצורה מהירה מאוד, וזאת בניגוד להרבה מאוד סוגים אחרים של השקעות. בצד השני של המתרס עומדים היועצים עצמם, שעבורם העבודה מהווה אתגר עם שכר טוב ומוניטין שיש לשמור עליו. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד קורס ייעוץ משכנתאות שייתן את הערך המוסף ויעניק לסטודנטים את האפשרות ללמוד התחום לעומק ולרוחב, עד להפיכתם למומחים בתחום וליציאתם לעבודה בחברות הגדולות בישראל.

קורס ייעוץ משכנתאות 

ייעוץ זה לא משהו שכל אחד אוהב לקבל, אך בחלק מהמקרים פשוט אין ברירה. ייעוץ איכותי יכול לחסוך הרבה מאוד כאב ראש, לכוון לכיוון הנכון ולייצר רווחים או חסכונות. הפעולה הכלכלית הגדולה ביותר בחייהם של מרבית האנשים היא קניית דירה, במה שמצריך, ברוב המקרים, לקיחת משכנתא. אנשים רבים לא יודעים שמשכנתאות אפשר לשפר ולשדרג ויש הרבה מאוד מסלולים שאפשר ללכת בהם. האפשרויות הן רבות וכל בנק מציע מסלולים אחרים וריביות שונות לאורך השנים. 30 שנים זה זמן ארוך במיוחד, ולכן כל בחירה שנראית כיום מינורית יכולה להסתכם בהרבה מאוד כסף.

דווקא כאשר לוקחים משכנתא, חשוב מאוד להתייעץ ולשכור אנשי מקצוע. אם מעניין אתכם להתמקצע בתחום ולחסוך לעצמכם וגם ללקוחות שלכם בעתיד, ההשקעה הכי בטוחה והכי מתאימה עבורכם היא הרשמה לקורס יועץ משכנתאות  שיכשיר אתכם מא' ועד ת' ויעניק לכם את כל הכלים להצלחה בתחום.
יועצי משכנתאות הם אנשים שיודעים לנתח את הלקוח, לבצע תחזיות וניתוחים וכמובן להתמקח עם הבנקים עד לקבלת העסקה הטובה ביותר ללקוח שלהם. לאנשים יש יכולות כלכליות שונות, ולכן לכל לקוח יש עסקה אידיאלית בשבילו, בהתאם להכנסות שלו. בלי יועץ משכנתאות, יהיה קשה מאוד לאנשים להגיע לאותן עסקאות מבלי שהבנק לא יסכים לביצוע העסקה. בנוגע למשכנתאות, אנשים הם לקוחות עם כוח צרכני, אך עם זאת, הם עדיין חייבים את המשכנתא כדי לקבל את המפתח. לכן, חשוב מאוד להיות חכמים.

קורס מהמעלה הראשונה

יועץ משכנתאות זהו תחום מבוקש מאוד כיום, מפני שאנשים יודעים שיש הרבה מאוד לקוחות פוטנציאליים (כל מי שקונה דירה) ושזה מקצוע מכובד, רווחי ועם מוניטין. כדי להיות יועצים טובים שמחזירים את ההשקעה בהם במהרה, צריך לקבל הכשרה איכותית. מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית המובילה בארץ בתחום הכלכלה והיא מעניקה קורס ייעוץ משכנתאות מהמעלה הראשונה. בקורס לומדים כל מה שצריך לדעת על משכנתאות, על עבודה עם לקוחות ועל עבודה מול הבנקים כדי להשיג את העסקאות האידיאליות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.