לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

קורס ביטוח לאומי נועד עבור יועצי מס ועובדים בתחום הפיננסי, הנדרשים לייצג את לקוחותיהם מול הביטוח הלאומי. כל יועץ מס מחויב, בהתאם לחוק, לעבור מבחן הבוחן לעומק את טיב ידיעותיו, בכל הנוגע לחוקי הביטוח הלאומי. על יועץ המס לשלוט היטב בכל המערכת המסועפת של החוקים, כולל כל התקנות הנדרשות, לשם ייצוג ראוי של הלקוחות מול המוסד.
אחד התחומים המרכזיים והמשמעותיים ביותר שבו עליכם כיועצי מס להתמחות הוא תביעת זכאות לקצבה או לגמלה. נושא זה הוא אחד מבין הנושאים הנלמדים במסלול לימודים המקיף במכללת אורין שפלטר ללימודי סוכן ביטוח אליו ניתן להירשם בקלות דרך האתר שלנו.


מוסדות לימוד רבים מכשירים יועצי מס בשביל הבחינה, אחד המוסדות המובילים ביותר הוא המכללה שלנו, מכללת אורין שפלטר. אצלנו תרכשו את כל הידע הנדרש בשביל לעבור את הבחינה בהצלחה. הקורסים ביטוח לאומי שלנו מותאם לכל בעלי המקצוע הנדרשים לעבוד מול הביטוח הלאומי. אנחנו מכינים למבחן רואי חשבון, גזברים וחשבים, מנהלי חשבונות ומנהלי כוח אדם, חשבי שכר או כל מי שמעוניין ללמוד את התחום בצורה מעמיקה.
התוכנית מורכבת קודם כל מקורס מבוא לעקרונות הביטוח הלאומי ומטרותיו. חלק מהידע כבר נמצא ברשותכם, מהו המוסד לביטוח לאומי ומהן תפקידיו המרכזיים, אך הקורס מעמיק את הידע ומקנה מסגרת מסודרת לעבודה. בתוכנית של מכללת אורין שפלטר הקורסים נבנים בהדרגה אחד על גבי השני. מערכת הידע השיטתית שתרכשו אצלנו תעזור לכם בסופו של דבר בעבודה מעשית.

ייצוג לקוחות מול הביטוח הלאומי
אצלנו במכללת אורין שפלטר מכשירים אתכם לייצג את הלקוחות שלכם מול במערכת מייצגים בביטוח הלאומי. ייצוג לקוחות כולל כמובן את כל הלימוד העיוני, של רזי הביטוח הלאומי, אך גם את הצד הפסיכולוגי של העבודה. ייצוג נכון כולל בתוכו הבנה של הלקוחות שלכם והצרכים שלהם ויכולת דיפלומטית לעבודה מול הפקידים. אנחנו מאמינים שהכשרה מעשית חייבת לכלול את כל הפרמטרים כולם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.