לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי ייעוץ פנסיוני לציבור החרדי הם הזדמנות כלכלית מהמעלה הראשונה. יועץ פנסיוני הוא אחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק, במיוחד בשוק העבודה המכוון לקהל חרדי. היועץ עוזר ללקוחותיו לקבל את ההחלטה הנכונה ולבחור את הפוליסה המתאימה ביותר עבורם. יועצים פנסיוניים עוזרים ללקוחות שלהם לארגן את החסכון הפנסיוני בצורה יעילה ולבחור מסלול שיאפשר להם לחיות בכבוד. היועץ מתאים ללקוח את הביטוח המתאים, ביטוחי חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה או כל ביטוח אחר כנדרש.

לימודי ייעוץ פנסיוני הכנה מעשית לשוק העבודה
הלימודים מתקיימים באווירה מותאמת לציבור החרדי ומכוונים להשתלבות במעגל העבודה. בסופו של הקורס ולאחר המבחנים של הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר, תוכלו להשתלב מיידית במעגל העבודה. יועצים פנסיונים נדרשים להחזיק ברישיון ייעוץ או שיווק פנסיוני ובדיוק לשם אנחנו מכוונים. לימודים אינטראקטיביים ומעשיים הכוללים סימולציות והדגמות ותסריטי שיחה. אנחנו לא מוותרים על איכות הלימוד ועל הרמה הגבוהה ביותר של כל הנושאים התיאורטיים הנדרשים. הצד התיאורטי והמעשי משתלבים לאחדות אחת המכוונת לעשייה. המרצים של המכללה שלנו הם מהטובים בתחום, אנשי מקצוע מהשורה הראשונה.
אין תנאי קבלה למסלול שלנו או דרישות מיוחדות, אתם מוזמנים להירשם אליו עוד היום. ייעוץ פנסיוני לימודים כוללים התמחות של שישה חודשים כולל לימודים מעמיקים של ארבעת מקצועות היסוד הנדרשים להכשרה. יסודות הביטוח, כלכלה, חשבונאות ומימון.

טובת הלקוח תמיד נמצאת במקום הראשון בסולם העדיפויות
בלעדי ייעוץ מקצועי, קשה מאוד לעובדים לקבל החלטה בנוגע לפוליסה המתאימה או לביטוחים המשתלמים ביותר עבורם. השוק רווי היום בהצעות וכל הצעה מציגה את עצמה כעסקה הטובה ביותר בשוק. יועץ פנסיוני מומלץ הוא איש מקצוע אובייקטיבי שעובד ביחד עם הלקוח. טובת הלקוח תמיד עומדת לנגד עיניו. אנחנו מכשירים אנשי מקצוע הוגנים ואמינים, סוכנים שניתן לסמוך עליהם בעיניים עצומות.

בעולם המתקדם של ימינו, ייעוץ ושיווק פנסיוני הם מקצועות מבוקשים במיוחד. כל אדם החוסך כספים עבור הפרישה, חייב לבחור בין מסלולים שונים ומגוונים. לרוב האנשים אין את היכולת לבצע זאת בעצמם. כאן נכנסים לתמונה יועצים פנסיונים מומחים, שעוזרים ללקוחות לתכנן את המהלך. הייעוץ מתבקש הן בזמן עבודה סדירה או מעבר בין עבודות, והן בזמן פרישה. בעבודה סדירה, המעסיק בדרך כלל מפקיד עבור העובד את הכספים. אבל לצערנו מעסיקים רבים, לא עושים זאת כהלכה. לכן השכירים צריכים לדאוג לעצמם. עליהם לבחור את התוכנית המשתלמת ביותר עבורם ולדאוג לביטוחים השונים. במעבר בין עבודות על היועצים לבדוק לעומק, שכל הכספים שהופקדו לתוכניות השונות יאוחדו. היועץ בודק ביחד עם הלקוח את כל המסלולים של הפנסיה וההפקדות, מכל מקומות העובדה. לאחר מכן הם מגבשים אסטרטגיית פעולה לשנים הבאות.

לימודי ייעוץ פנסיוני לחרדים

אחד הדברים המשמעותיים ביותר הוא ייעוץ לעצמאים. בעולם של ימינו, רבים מהלקוחות הם עצמאים, שלא תמיד מקפידים להפקיד כספים עבור הפרישה. כאשר מתמודדים עם לקוחות שעובדים כעצמאים יש לקחת זאת בחשבון.

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.