לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

יועץ פנסיוני הוא מקצוע מבוקש, כל אחד מאתנו נזקק לייעוץ מקצועי בנוגע לכספי הפנסיה שלנו. היועץ הפנסיוני עוזר לנו לעשות סדר בכל תוכניות הביטוח ומאפשר לנו לצאת לפנסיה בצורה בטוחה. ייעוץ פנסיוני לימודים יכול להתבצע בכל שלב של החיים ובכל רגע בו אתם מרגישים שהגיע הזמן הנכון לעשות סדר בבלגן.


קרנות הפנסיה שלנו המנוהלות על ידי חברות מתחרות, כוללות שלושה מרכיבים עיקריים:
- הפקדות עבור הקצבה החודשית, המשמשות לשמירה על רמת החיים הנאותה לאחר הפרישה.
- הפקדות עבור קצבת נכות שנועדו למקרים של נכות כתוצאה מפציעה או מחלה.
- הפקדות עבור הקרובים שלכם במקרה של מוות, הבטחת הכנסה לשארים בפוליסת הביטוח, רשת
ביטחון להכנסה יציבה כתוצאה ממוות שלא בעתו.
השיקול המרכזי ביותר בכל הנוגע להפקדות לפנסיה, הוא מה החלק היחסי של ההפקדה עבור כל אחד מהמקרים. כל מבוטח צריך לעשות שקלול של גורמים שונים ומסובכים בשביל להגיע להחלטה הנכונה. כאן נכנס לתמונה יועץ הפנסיה שלכם.
המכללה שלנו מכללת אורין שפלטר מכשירה יועצים פנסיונים מהשורה הראשונה. אם אתם מחפשים יועץ פנסיוני מומלץ בתל אביב, אתם מוזמנים לבחור אחד מתוך רשימת הבוגרים שלנו. יעוץ מקצועי יעזור לכם לנהל את כספי הפנסיה בצורה נכונה ולהתכונן לעתיד המחכה לכם מעבר לפינה. תכנון נכון יאפשר לכם לחיות בכבוד לאחר הפרישה ואולי אף להרוויח סכומים משמעותיים באמצעות השקעה מתאימה.

 

בדיקת דוח פנסיה שנתי
אחד מהדברים המרכזיים שבהם יועצים פנסיונים יכולים לעזור לכם הוא בדיקת דו"ח פנסיה שנתי. הבדיקה מכילה פרמטרים רבים שרק איש מקצוע יכול להבין אותם כהלכה. סכומי הביטוחים, תשואות הקרן ורמת הסיכון. הסוכן בודק ביחד אתכם האם התוכנית שלכם מתאימה עבורכם גם היום. אולי ניתן לשנות אותה לתוכנית טובה יותר או לעבור לקרן פנסיה חדשה במקרה הצורך.

יועץ פנסיוני בניגוד למשווק או לסוכן, לא נמצא בקשר עסקי עם יצרני המוצרים הפנסיוניים. היועץ אינו מוכר פוליסות ביטוח. תפקידו הוא לעזור ללקוחות, למצוא את הפוליסה המתאימה ביותר עבורם. בכל שלב בחיי העובד, יש ליועצים הפנסיוניים תפקיד שונה, בהתאם לטובת הלקוח. הייעוץ משתנה בהתאם לטיפול בתיק הספציפי. כאשר אתם עומדים מול לקוח לפני פרישה, המטרה היא כמובן מיקסום כספי הפנסיה והפיצויים. עליכם לעזור לפורש, לשלם פחות על תשלומי מיסים ולהפיק את המיטב מהכסף שברשותו. במקרה אחר, בעבודה מול לקוח שעבר כמה מקומות עבודה ומתחיל כרגע מקום חדש, עליכם להתחקות אחרי כל המוצרים הפנסיוניים של העובד. תפקידכם לקבוע האם הכסף של העובד מושקע באפיקים הנכונים. במידה וצריך, יש לצמצם ביטוחים ולהשקיע אך ורק במקום שמניב תועלת כספית ברורה.

יועץ פנסיוני מומלץ

יועץ פנסיוני מומלץ לוקח בחשבון את כל הפרמטרים הקשורים ללקוחות. המצב הבריאותי, המצב המשפחתי, מקומות העבודה שבהם עבד הלקוח במהלך חייו, הצרכים הספציפיים של הלקוח וההעדפות שלו. כל הנתונים הנדרשים משמשים כרקע להחלטה. לכן אצלנו במכללת אורין שפלטר, אנחנו מכשירים יועצים פנסיונים המתמחים גם בכלכלת המשפחה ובתחומים אחרים משיקים לתחום. בשביל שתוכלו לייעץ בצורה מקיפה, אתם חייבים להכיר את כל הנושאים הרלוונטיים לעניין.

התמחות ספציפית בייעוץ פנסיוני

בשוק העבודה קיימים מגזרים שונים. לכל מגזר יש מאפיינים ייחודיים ועל היועצים להתאים את עצמם ללקוחות. עצמאים אינם נותנים בדרך כלל את הדעת, על התקופה שלפני היציאה לפנסיה. לעתים הם מזניחים את ההפקדות החודשיות. כאשר אתם באים לייעץ עבורם, עליכם לקחת זאת בחשבון. לפעמים עצמאים מגיעים לגיל פרישה, ללא שום רשת ביטחון או כיסוי מתאים. ייעוץ לשכירים הוא עניין שונה לחלוטין. השכירים סומכים בדרך כלל על המעסיק. הם מאמינים שהוא דואג בצורה הכי טובה לאינטרסים שלהם. לצערנו מדובר בטעות נפוצה. לכן ייעוץ פנסיוני הוא קריטי עבורם.
הצטרפו עוד היום לקורס שלנו בייעוץ פנסיוני ותיהנו מתנאים מעולים ולימודים באווירה ייחודית ומעשירה. אצלנו תלמדו לתת שירות מקיף ומלא לכל הלקוחות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.