לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום הייעוץ הפנסיוני צרו עימנו קשר: 074-757-9813

כל אדם חכם יודע שכדי להרוויח צריך גם להשקיע. אי אפשר לסמוך על זכייה בלוטו, ובין אם מדובר על השקעה של זמן או של כסף, היא צריכה לבוא. זה נכון במיוחד גם בתחום המשכנתא, אותה אנשים לוקחים כדי לקנות דירה. אנשים לא ששים לקחת ייעוץ להרבה דברים ולא אוהבים לשלם על דברים שכביכול אפשר לעשות לבד, אך תחום ייעוץ המשכנתא הוא שונה. יועץ איכותי יכול לחסוך הרבה מאוד כסף עם השנים, וגם הסכום אותו משלמים חוזר במהרה, אם לוקחים את היועץ הנכון, שממליץ על תוכנית המשכנתא הנכונה.

קורסים בביטוח

הרבה אנשים שואלים: יועצים פנסיונים – למה אנחנו צריכים אותם וכמה הם שווים. התשובה היא שהם תורמים, ובנוסף, מדובר בתחום מבוקש, אליו צריך לקבל הכשרה נכונה. במכללת אורין שפלטר מציעים קורסים ייעודיים בתחום ייעוץ המשכנתאות, אשר עוזרים להיכנס לתחום שאין עוררין לגבי האיכות שלו.

המלצה של כל מומחה בתחום היא לחשוב, כבר בנקודת הזמן הנוכחית, על השנים שלאחר העבודה. בחירת תוכנית פנסיונית משתלמת, המתאימה לצרכים בהווה ולתחזיות לגבי העתיד, היא צעד חשוב בכל קנה מידה. הבעיה היא שזהו תחום שהכניסה אליו היא אינה פשוטה כלל וכלל. הוא כולל בתוכו מונחים שאינם בהירים לאדם הממוצע, מצריך הכרה של חוקי המשחק וכן מגמות בתחום בארץ ובעולם.

בתנאים האלה, ברור מדוע לא ניתן לוותר על שירותיו של יועץ פנסיוני, אשר למד את התחום על בוריו: סוגי ביטוחים, קרנות פנסיה, קופות גמל, מס הכנסה, ביטוח לאומי או דיני עבודה הם רק חלק מהנושאים הנלמדים בקורסים מקיפים להכשרת יועצים פנסיוניים, ואשר באים לידי ביטוי בעבודתם בפועל. לפניכם מספר סיבות שמראות את החשיבות של היועץ הפנסיוני.

הכרת שדה המשחק

תחום הפנסיה, כאמור, הוא אחד המורכבים שניתן להעלות על הדעת כיום. על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה נדרש להכיר אותו על בוריו: הרי ידוע שיש כאן שורה ארוכה מאד של סעיפים, חוקים, הסתעפויות והיבטים כלכליים.

יועץ פנסיוני מקצועי, בהמשך לכך, ידע כיצד יש לנהוג כאשר חלים שינויים שעשויים להשפיע על הפנסיה של כולנו. הנפילה העכשווית בבורסה, למשל, גרמה ללא מעט אנשים לרצון לשנות את התכנית הפנסיונית שלהם, וזאת במטרה להקטין את הסבירות שיפסידו במסגרתה כספים.

התנהלות מול הגורמים השונים

יועצים פנסיוניים, בהמשך לכך, יבצעו את כל הבדיקות החשובות עבור הלקוחות שלהם. הם יכולים לראות מהן ההצעות הספציפיות שמציעים הגורמים המעניקים את התכניות הפנסיוניות למיניהן, מה שכמובן האדם הממוצע לא מבצע: המציאות מראה שהוא בודק לרוב לא יותר מאשר חברה או שניים. כאשר היועצים סוקרים את כל ההצעות שעשויות להתאים לאותו אדם הם מגדילים, במידה ניכרת, את הסיכויים לכך שהתכנית שתבחר, בסופו של דבר, תהיה הזו בעלת התנאים הטובים ביותר עבורו.

התאמה לצרכים

התפקיד של יועץ פנסיוני, במידה לא מבוטלת, הוא "לתרגם" את הצרכים, הרצונות והיכולות הכלכליות של האדם לכדי משתנים מהותיים הנכנסים לתוכנית הפנסיה שלו. פנסיה, כיאה לסוגיה פיננסית המשפיעה לטווח של עשרות שנים קדימה, צריכה להיבחן תוך התבוננות על שורה ארוכה של סוגיות. גם כאן, אדם שאינו מנוסה ובקיא דיו בתחום עלול לבצע החלטות שגויות, אשר עלולות להביא להפסד כספי, כמו גם לכך שהתכנית הפנסיונית שלו פשוט לא תוכל לבצע את תפקידה בבוא הזמן.

 

יועצים פנסיוניים 

נושא הפנסיה הוא כזה שנוגע לכל אחד מאיתנו, והוא עושה זאת לאורך כל חיינו. אנשים רבים לא מבינים את הנושא ושמים את מבטחם במקומות העבודה שלהם, וחושבים שלא ניתן לשפר ולשדרג את ההפרשות. למרות שמדובר בנושא שהוא כלל לא פשוט, הפרשות פנסיוניות נעשות בצורות שונות ומשונות לאורך השנים, כאשר ניתן לשנות את אופי ההפרשה, לשלם דמי ניהול שונים ולעשות הרבה מאוד פעולות שיכולות לעזור לנו להשיג את התנאים האידיאליים לקראת הגיל השלישי. לאור העובדות האלו, החשיבות של ייעוץ פנסיוני הוא חשוב מאוד. המטרה של יועצים פנסיוניים היא לגרום למקסום כספי הפנסיה של הלקוחות שלהם. חשוב לבצע ייעוץ אחת ל-3 עד 5 שנים גם אם לא עוברים מקום עבודה, שכן השינויים והעדכונים הרגולטוריים קורים בצורה אגרסיבית מאוד כמעט מדי שנה.

סוכן ביטוח פנסיוני

החשיבות של ייעוץ פנסיוני עולה כאשר עוברים מקום עבודה, עובדים עם קופה שונה, וצריך לעדכן את ניהול הקופה וההפרשות אליה. העדיפות היא ללכת לייעוץ, בין אם דרך חברת הביטוח של מקום העבודה, או באופן פרטי, מפני שכל פעולה של אחוזי הפרשות או הורדה/העלאה של דמי ניהול, מתקבצת להרבה מאוד כסף בסופו של דבר. האם שווה להיות סוכן ביטוח? בהרבה מקרים, דמי הניהול הם גדולים מאוד, ואם עושים זאת בעצמכם, או בעזרת ייעוץ, אפשר להוזיל הרבה מאוד עלויות לפני גיל פרישה. פגישת ייעוץ פנסיוני תגלה איך חוסכים את הכספים הללו, איך משיגים מקסום של חיסכון ואיך עושים זאת נכון. אנו מציעים בנוסף לכל גם קורס יזמנות נדלן.

הצטיינות מסורתית

יעוץ פנסיוני טוב מגיע לאחר הכשרה איכותית ולימודים ברמה גבוהה. מכללת אורין שפלטר היא המקום האידיאלי ללמוד בו את רזי המקצוע ולהתחיל לעזור לאנשים להשיג פנסיה איכותית ורווחית במיוחד. הסטודנטים של אורין שפלטר מצטיינים באופן מסורתי במבחנים של משרד האוצר והם אלו שמשתלבים בשוק התעסוקה בצורה הטובה ביותר.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.