לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לימודי יעוץ ושיווק פנסיוני בתל אביב במכללת אורין שפלטר, היא ההזדמנות שלכם לרכוש מקצוע נחשק. ייעוץ פנסיוני הוא אחד המקצועות המבוקשים כיום בשוק העבודה. תפקידו של היועץ או המשווק לדאוג לכלל החסכונות הפנסיוניים של הלקוחות. סוכן ביטוח פנסיוני דואג לחסכונות באמצעות קופות הגמל השונות, כולל ניהול של כל הביטוחים המתאימים ללקוח. היועץ והמשווק ממליץ ללקוח על הביטוחים המתאימים והמשתלמים ביותר בכל מצב נתון. ביטוח חיים, בריאות, אובדן כושר עבודה וביטוחים רבים נוספים.


משך המסלול של ייעוץ פנסיוני לימודים נמשך כשנה וחצי עד שנתיים שבסיומם תקבלו רישיון ייעוץ ושיווק פנסיוני. בשביל לעבוד כסוכן ביטוח פנסיוני, עליכם להחזיק ברישיון המתאים. בסיום הלימודים אפשרויות התעסוקה רבות ומגוונות, תוכלו לייעץ בנוגע למוצרי פנסיה וגמל בבנקים, לעבוד כשכירים עם חברות ביטוח או סוכנויות ביטוח או כיועצים או משווקים פנסיונים עצמאיים.

לימודי יעוץ פנסיוני קהל יעד
קהל היעד עבור לימודי יעוץ פנסיוני בתל אביב הם עובדי בנקים, סוכני ביטוח המעוניינים להוסיף ייעוץ ושיווק פנסיוני לעסק שלהם וכל אדם מן הישוב שמעוניין לרכוש מקצוע מכניס. אין תנאי קבלה למסלול של יעוץ או שיווק פנסיוני. כל אדם שעובר את הקורס יכול בסיומו לעבוד מיידית בתחום לאחר התמחות של שישה חודשים ומעבר של המבחנים הנדרשים.
הקורס של מכללת אורין שפלטר בתל אביב, מיועד עבור כל תושבי המרכז. המיקום המעולה של המכללה מאפשר גישה לכל מי שגר באזור המרכז.
הקורס שלנו מקיף את כל הנדרש בתחום והוא מכשיר אתכם לאחד המקצועות המבוקשים בשוק העבודה. אנחנו עושים את המיטב בשביל לבנות את הקורסים שלנו כשילוב מדויק בין תיאוריה לבין מעשה. בקורסים שלנו נרכשים כלים לעבודה מעשית שניתן ליישם מייד עם סיום הלימודים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.