לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים אודות לימודי ייעוץ ושיווק פנסיוני - לחצו כאן

למידע עבור לימודי ביטוח צרו עימנו קשר: 074-757-9813

התאמת המוצר ללקוח

המטרה העיקרית של ייעוץ פנסיוני היא מקסום המסלול הפנסיוני וחסכון של הרבה מאוד כסף בראייה שנתית. החסכון בכסף מגיע לא רק מהמסלול שנבחר, אלא גם מייעוץ נכון שמגיע מאנשי מקצוע. בכל חברות הייעוץ הפנסיוני עובדים אנשים שמטרתם לקדם את החברה, אך גם למכור ייעוץ נכון. המשווקים הפנסיונים יודעים כיצד להתאים את המוצר ללקוח, ובתוך כך, לייצר רווח כשהאינטרס שלהם ברור לכל.

המקום הטוב ביותר בו אפשר לקבל הכשרה למקצוע של משווק פנסיוני הוא מכללת אורין שפלטר. מסלול הלימודים הפנסיוני של המכללה הוא מגוון, מאוד פרקטי, וכזה שמאפשר לקבל את כל התוכן הכי עדכני ונכון, אשר יעזור להיכנס לשוק העבודה. 

בשנים האחרונות התחוללו מספר שינויים משמעותיים בתחום החיסכון הפנסיוני, ובפרט חוקק חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (עיסוק בייעוץ פנסיוני ובשיווק פנסיוני) על בסיס המסקנות של ועדת בכר שבחנה לעומק את שוק ההון בישראל. בעקבות התמורות שחלו בתחום המורכב ממילא, צצה גם השאלה "שיווק פנסיוני מה זה למעשה?"

עדי שרון - מנהל אקדמי באורין שפלטר ומרצה בכיר במסלול לימודי שיווק פנסיוני 

כדי לענות על השאלה, צריך להבין מהם ההבדלים בין משווקים פנסיוניים, יועצים פנסיוניים וסוכני ביטוח פנסיוניים. כל אנשי המקצוע הנ"ל מסייעים בבניית תיק פנסיוני שמותאם לצרכי הלקוח - אבל משווק פנסיוני עובד בבית השקעות ובהתאם ממליץ רק על המוצרים הפנסיוניים שלו. ליועץ פנסיוני, לעומת זאת, אין זיקה לבית השקעות אחד, ועל כן הוא עשוי להמליץ על מגוון רחב של קרנות פנסיה, קופות גמל וביטוחי מנהלים. סוכן ביטוח פנסיוני מורשה למכור ביטוחים שונים וכן מוצרים פנסיוניים, וגם לו יש זיקה לגופים ספציפיים.

גם המשווקים הפנסיוניים, גם היועצים הפנסיוניים וגם סוכני הביטוח הפנסיוניים נהנים מרמת שכר גבוהה ובאופן כללי תנאי עבודה חיוביים במיוחד. על-מנת לעסוק בתחום נדרש רישיון מתאים, שהדרך אליו כוללת מעבר 6 בחינות והשלמת סטאז' של חצי שנה. המסלול זהה לכל 3 העיסוקים, וכולל בחינות בכלכלה, בסטטיסטיקה ומימון, בחשבונאות, ביסודות הביטוח, בניתוח ניירות ערך ועוד בחינה שנקראת גמר פנסיוני.

משווק פנסיוני מה זה

במכללת אורין שפלטר מתקיימים קורסים שמטרתם הכנה למבחנים הנ"ל. הקורסים מתעדכנים בהתאם לשינויים בכל בחינה, מועברים על-ידי מרצים מנוסים במיוחד שנבחרים בין השאר על סמך אחוזי ההצלחה של תלמידיהם במבחן הרלוונטי ומוצעים גם בגרסה אינטרנטית לטובת מי שמעדיף ללמוד בבית. ניתן להשלים את הלימודים תוך 18-24 חודשים, ומאחר שאת הסטאז' אפשר להתחיל כבר לאחר מעבר 4 הבחינות הראשונות, כבר לאחר שנתיים תוכלו להתחיל לעבוד בתחום הפנסיוני ולזכות בשכר נאה. כדאי לדעת שלמכללת אורין שפלטר חברת השמה משלה אשר מתמחה בתחום הפיננסי ומקיימת קשרי עבודה הדוקים עם כל בתי ההשקעות המובילים בארץ.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.