לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

פרק הזמן בו לוקח לאנשים בישראל להיכנס ולהתייצב בשוק העבודה הוא ארוך מאוד. לאור המורכבות הביטחונית בישראל, מרבית האנשים ישרתו בצבא במשך שנתיים או שלוש, ורק אז ייכנסו למערכת לימודית אקדמית של שלוש עד ארבע שנים. כך, בזמן שאנשים בעולם יכולים להתחיל ולהרוויח כבר בגיל 20 או 21, בישראל, יתחילו לראות את הפירות רק בגיל 25 או 26 בממוצע. לכן, חשוב להבין ולבחון את הנושא, כדי לראות איך אפשר לקצר את פרק הזמן המשמעותי הזה, ועדיין לעבוד במקצוע מבוקש, טוב ואיכותי. כל הפתרונות נמצאים במכללת אורין שפלטר.

באורין שפלטר מציעים לימודי מקצוע קצרים ואפקטיביים, עם תוכן איכותי, וכניסה מהירה לשוק העבודה. אורין שפלטר היא המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בתחום הכלכלה, והיא מציעה מגוון מסלולי לימודים פרקטיים ומהירים, דרכם אפשר להיכנס לשוק העבודה כבר במהלך התואר. באורין שפלטר מסייעים לאנשים להיכנס לסטאז' בכמה מחברות הכלכליות הגדולות במשק, ולצבור ניסיון במקביל ללימודים. במכללה מציעים מסלולי לימוד מקצוע ללא פסיכומטרי/ללא תואר בתחום המשכנתאות, הנדל"ן, שוק ההון והביטוחים, ומכינים את הסטודנטים בצורה הטובה ביותר למבחני הלשכה הרלוונטיים, בין אם מדובר בלשכה לניירות ערך, משרד האוצר או משרד התמ"ת.

תוכן עדכני ונכון

לאורין שפלטר שני קמפוסים בתל אביב ובחיפה, ובמכללה מאפשרים לקחת קורסים מקוונים ואיכותיים, בליווי אנשי מקצוע. כל הקורסים והתרגילים מצולמים ומועלים לאתר המכללה, במה שמאפשר לכל מי שלוקח קורס אונליין ללמוד בזמן ובקצב שלו, וכאן נמצא היתרון הגדול של המכללה. באורין שפלטר בונים את אנשי הכלכלה של העתיד, עם תוכן עדכני ונכון, עם דגש על הדברים החשובים באמת בעולם הכלכלה, אשר יכולים לעזור לכל אחד ואחד מאיתנו, הן כאנשי מקצוע, והן כאנשים פרטיים המתמודדים עם אלמנטים כלכליים בחיי היום יום. יועצי ויועצות הלימודים שלנו במכללה ישמחו לסייע לכם בבחירת מקצוע הלימוד המתאים לכם ביותר על ידי המידע שתמסרו להם.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.