לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בחירת מקצוע לעתיד, דברים שצריך לדעת


אחד הדברים המשמעותיים ביותר בכל הנוגע לבחירת מקצוע לעתיד, הוא לבדוק קודם כל מהם תחומי העניין המרכזיים שלכם, מהי נטיית הלב של כל אחד ואחת מכם, וכיצד אתם יכולים להגשים אותה מבחינה מקצועית. בהתאם לכך, תוכלו לכוון את דרכם בצורה נכונה אל המקצוע ההולם ביותר את הכישורים שלכם, ואת תחומי העניין.


בעידן של ימינו איך צורך בלימודים ארוכי טווח או בהכשרות של שנים באוניברסיטה, בשביל לרכוש מקצוע מבוקש עם הכנסה גבוהה. המכללות השונות ברחבי הארץ, מציעות מספר רב של הכשרות מקצועיות בתחום הפנסיוני והפיננסי, עבור סטודנטים המעוניינים לרכוש השכלה מעשית. התחומים המבוקשים הם בתחום הנדל"ן והמשכנתאות, וכל הקורסים המכשירים אתכם לעבודה בסוכנויות הביטוח השונות, חתמי ביטוח ורפרנטים. מעבר לכך, סטודנטים המעוניינים בהכשרה ארוכה יותר ומקיפה, פונים למסלול של ביטוח אלמנטרי או פנסיוני או למסלול עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים.

בחירת מקצוע לעתיד יתרונות וחסרונות

בחירת מקצוע, איך יודעים איפה להתחיל?


השאלה המרכזית שאתם צריכים לשאול את עצמכם היא, כמה זמן אתם מוכנים להשקיע בלימודים. לימודי ביטוח פנסיוני ואלמנטרי, דורשים השקעה של שנה וחצי עד שנתיים ומעבר של מבחנים מטעם הרשות לניירות ערך ומשרד האוצר. בשביל לעבור הסמכה בתחום תצטרכו לעבור שישה מבחנים, ארבעה במקצועות היסוד ועוד שני מבחנים מקצועיים, בנוסף לסטאז' של חצי שנה. קורס יועצי משכנתאות מומלץ מתקיים במשך חמישה עשר מפגשים בלבד, ארבע שעות למפגש ובסיומם תוכלו לעבוד בבנקים, במוסד פיננסי מתאים או כעצמאים.


במכללת אורין שפלטר יש לנו שירותי ייעוץ לקראת לימודים במכללה, שיעזרו לכם לקבל את ההחלטה המתאימה עבורכם. אל תהססו לפנות אל יועצי הלימודים שלנו, בנוגע לכל שאלה או עניין, אנחנו כאן עבורכם, בכל שעות העבודה של המכללה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.