לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השונות של הציבור החרדי בישראל מעמידה אותו במקום מאתגר מאוד מבחינת מקצוע. בניגוד לדעה של הרבה אנשים, חלק גדול מהחרדים עובדים ורוצים לפרנס את המשפחות שלהם, שהם ברוב המקרים מרובות ילדים. האתגר המרכזי הוא ההכשרה, שכן חרדים זקוקים למסלולי לימוד מותאמים שיותאמו לצרכים שלהם ולידע המוקדם איתו הם באים מבית הספר. חשוב להבין שהרבה חרדים רוצים וצריכים לצאת לשוק העבודה ולא יודעים כיצד לעשות זאת, ולאן לפנות. בתוך כך, הדרך הריאלית והטובה ביותר עבורם היא ללמוד מקצוע כלכלי פיננסי, שיאפשר להם גמישות בעבודה.

עבור הרבה חרדים, התארים המקצועיים, שהם פחות דורשניים ונוקשים, מתאימים הרבה יותר. במכללת אורין שפלטר מציעים לימודי מקצוע לגברים חרדים אשר סובבים סביב עולם הכלכלה, ויכולים לסייע להרבה מאוד אנשים מהמגזר להיטמע היטב בשוק העבודה האזרחי. תארים מקצועיים הם הרבה יותר נוחים לחרדים, כי הם גמישים, ניתן ללמוד אותם מהבית או בשעות הערב, ועדיין לצאת עם ידע מספק כדי להתחיל ולעבוד בחברות הטובות בישראל. המכללה המקצועית של אורין שפלטר מציעה הכשרה מקצועית לחרדים במגוון רחב של מקצועות כמו חשבונאות, ביטוחים, משכנתאות, שוק ההון ועוד, במסלול שהוא נוח למגזר החרדי ולאורח החיים שלו.

להמשיך בשגרת החיים

מכללת אורין שפלטר מציעה מסלול לימודים איכותי, עם מרצים ברמה גבוהה, ומעטפת לימודית שמסייעת לסטודנטים להוציא את המקסימום מהיכולות שלהם. במכללה מאפשרים קורסים אונליין, ויש לה שני קמפוסים נגישים. במכללה אנו מנגישים לסטודנטים מיוחדים אלו את כלל מקצועות לימודי הפיננסים בניהם: לימודי ביטוח, ייעוץ פנסיוני, ייעוץ פיננסי ועוד. בסופו של דבר, במכללה מעניקים להרבה מאוד חרדים את האפשרות להמשיך ולנהל את שגרת חייהם על הצד הטוב ביותר, ובמקביל, מעניקים להם הכשרה ייעודית בתחומים מבוקשים מאוד, עם דגש על הפן הכלכלי, לו תמיד יש צורך, כמו נושא הביטוחים, שוק ההון והמשכנתאות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.