לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

הדרך לחיים נוחים יותר

יש הרבה מאוד אנשים שבוחרים להכניס עוד כסף באמצעות השקעות מכל מיני סוגים. המציאות כיום היא שלא חייבים להיות אנשי עסקים ממולחים או משקיענים גדולים כדי להצליח בעולם הזה, אלא גם אנשים מהיישוב אשר פשוט רוצים חיים נוחים יותר. מרבית ההשקעות הן בעולם הנדל"ן, הקרנות ובשוק ההון, כאשר הנוסחה היא די פשוטה – יותר סיכון, יותר סיכוי לרווח. עם זאת, השקעות זה דבר די מסובך ויש דרכים להוריד את הסיכון, ולשם כך צריך יועץ השקעות טוב. ניהול תיקי השקעות זהו תחום מאוד מורכב שדורש גם ידע מקצועי וגם יכולות אישיות גבוהות.

מרצה לביטוח

כדי להצליח בתחום, קורס של ניהול תיקי השקעות במכללה טובה יעשה את ההבדל. באורין שפלטר מציעים מסלול לימודים נוח ופרקטי, אשר מכין אנשים לעבודה המורכבת והרווחית של ניהול תיקים.

 לימודי פיננסים

תחום הפיננסים הוא אחד המרתקים ביותר והחשובים ביותר בעידן הנוכחי. הוא זה שמניע את גלגלי הכלכלה, מאפשר מימוש יוזמות, מבטיח המשך צמיחה והתפתחות ותורם לא רק לכלל אלא גם לפרט - הן למי שיודע להשקיע בחוכמה והן למי שבוחר בקריירה בתחום זה. בכל מקרה הבסיס הוא לימודי פיננסים במוסד שזוהי התמחותו, ולמי שרוצה להגיע למשרות מתגמלות מאוד כמו יועץ השקעות, מנהל תיקים או משווק השקעות, האופציה הטובה ביותר היא מסלול שוק ההון במכללת אורין שפלטר.

מסלול זה מורכב מקורסים שכל אחד מהם הוא הכנה אופטימלית למבחן של משרד האוצר ושל הרשות לניירות ערך. על-מנת לקבל רישיון לעסוק בשיווק או ייעוץ השקעות יש לעבור 5 מבחנים של לימודי השקעות נדל"ן(ובהתאם ללמוד ב-5 קורסים) ומנהלי תיקים נדרשים לצלוח 6 מבחנים (וללמוד קורס שישי). 5 הקורסים הראשונים הם ניתוח ניירות ערך, דיני ניירות ערך, כלכלה, מימון וסטטיסטיקה וחשבונאות, והקורס הנוסף למנהלי התיקים הוא ניהול תיקי השקעות.

תלמידי אורין שפלטר זוכים לאחוזי הצלחה גבוהים במיוחד בכל הבחינות הנ"ל. תורמת לכך העובדה שכל המרצים בקורסים הם בעלי ניסיון רב בהוראה ובפרט בהכנה למבחני משרד האוצר והרשות לניירות ערך. דרך נוספת שבה הלימודים מבטיחים הכנה מיטבית היא תרגול משמעותי, כולל באמצעות אתר אינטרנט שבו שלל שאלות בסגנון אלה שמופיעות במבחנים ולצידן פתרונות מפורטים. חומר הלימוד כולל גם ספרים עם הסברים בהירים שמשלימים את הנלמד בכיתה ומאפשרים התעמקות וחזרה על כל נושא שמתקשים בו, ובנוסף זוכים התלמידים לליווי אישי וצמוד מצד צוות המכללה.

כדאי לציין כי המסלול פתוח לכולם - אין דרישות קדם ואין צורך בידע כלשהו או בניסיון ספציפי. את הלימודים ניתן להשלים תוך 18-24 חודשים (כולל סטאז' של חצי שנה לאחר מעבר חלק מהבחינות). עם השלמת כל החובות וקבלת הרישיון המבוקש, ניתן להתחיל לעבוד בבית השקעות או בבנק - חברת ההשמה של אורין שפלטר מסייעת לכל מי שרוצה למצוא משרה מתאימה במיוחד, כך שניתן להתחיל להתפרנס תוך זמן קצר.

ללמוד במכללה מובילה 

לימודים פיננסים במכללת אורין שפלטר מהווים למעשה לימודים פרקטיים וישירים שלא מבזבזים זמן לתלמידים. כאשר בוחרים בתארים אקדמאים שונים, מבלים הרבה זמן בלימודי בסיס ובקורסים שלא תורמים שום אלמנט פרקטי לחיים האמיתיים. לימודים פיננסים הם מאוד ממוקדי מטרה, ללא הסתובבות סביב המטרה ובלי חומר לימודי ומבחנים שלא תורמים דבר. הקורסים במכללת אורין שפלטר מעניקים כלים אמיתיים לעבודה בתחום הפיננסים, וכאלו שאפשר להשתמש בהם כבר ביום הראשון בעבודה, בין אם נכנסים לתחום העצמאי או לחברה גדולה. תחום הפיננסים הוא תחום נרחב ומורכב מאוד, וברגע שמתמקדים על תחום התמחות ספציפי, אפשר להיכנס לעומקו וללמוד את כל האלמנטים ממנו הוא מורכב. מכללת אורין שפלטר מספקת לסטודנטים שלה השכלה פיננסית בצורה הטובה והנכונה ביותר.

קורסים בביטוח

המבחנים של משרד האוצר ושל הרשות לניירות ערך הם אינם קלים ויש להגיע אליהם מוכנים. חשוב לטעום מכל העולמות בסמסטר הראשון ואז להתמקד על מנת להפוך את תוכנית הלימודים לאפקטיבית יותר. גם שלב הסטאז' הוא שלב מאתגר מאוד, ממנו לומדים המון וצוברים ניסיון שיעזור מאוד בעבודה בעתיד. אין זה סוד שתחום הפיננסים הוא תחום רווחי במיוחד, אליו רוצים להיכנס הרבה אנשים. בגלל התחרות הגדולה, צריך ללמוד במקום איכותי, כמו מכללת אורין שפלטר, שגם לא מוותר על איכות, אך גם שם דגש על קורסים מאוד אפקטיביים ומהירים כדי שאנשים יוכלו לסיים את כל התהליך בתוך כשנתיים.

במכללת אורין שפלטר נותנים לתלמידים את הערך המוסף בדמות מרצים איכותיים, שיעורי השלמה, ואף ליווי אישי וצמוד. החומר מועבר בצורה ידידותית, אך לא כזו שמוותרת על המקצועיות. בסופו של התהליך, אנשים יוצאים לשוק העבודה עם הרבה מאוד ידע, ויכולים להתחיל להתקדם ולהרוויח גם בחברות הגדולות ביותר במשק. כאשר בוחנים לימודים פיננסים והיכן כדאי ללמוד, מכללת אורין שפלטר הוא אחד המוסדות הראשונים שצריכים להיכלל ברשימה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.