לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידה היברידית משלבת באופן מדויק בין לימודים פרונטליים ללימודים דיגיטליים. כיום מוסדות לימוד רבים משלבים למידה היברידית כחלק אינטגרלי מתוכנית הלימודים. בהתאם לכך, הסטודנטים נהנים משני העולמות, ממפגש פנים אל פנים עם סטודנטים אחרים ועם המרצים, ומלמידה מקוונת המאפשרת להם ללמוד מהבית בזמן שנוח להם.

למידה היברידית במכללת אורין שפלטר


במכללת אורין שפלטר אנחנו עובדים עם מערכת לניהול למידה, המאפשרת לנו לנהל בצורה מיטבית את מערך הלימודים האונליין במכללה. המערכת לניהול למידה כוללת סימולציות ותרגילים ומעקב אחר התפתחות ההתקדמות של הסטודנטים. בנוסף לכך, הלימודים הפרונטליים במכללה המשלימים את הלימוד המקוון, מאפשרים לכם מפגש עם המרצים שלנו, אנשי מקצוע מעולים שבאים מן השטח, בנוסף להתנסות פעילה בעבודה תוך כדי הלימודים במכללה.

מה זה למידה היברידית

מהם תחומי ההתמחות של המכללה?


מכללת אורין שפלטר היא המכללה המובילה בארץ בתחום הפיננסי והפנסיוני. אנחנו מלמדים את כל קורסי ההכנה הנדרשים עבור המסלול של סוכני ביטוח פנסיוניים ואלמנטרים, ומקנים לכם כלים פרקטיים לעבודה בתחום. בנוסף לכך, אנחנו מלמדים את כל הקורסים הנדרשים עבור יועצי ומשווקי השקעות ומנהלי תיקים. יש לנו מערך לימודים פרונטלי ומקוון עשיר, המותאם במיוחד ללוחות הזמנים של הסטודנטים. אצלנו תלמדו בקצב שנוח לכם תוך כדי עבודה במשרה מלאה וניהול חיי משפחה.


מכללת אורין שפלטר מעבירה קורסים והכשרות מקצועיות קצרות תווך בתחום ייעוץ משכנתאות, חתמות ביטוח ורפרנטים בתחום הביטוח וקורסים לימודי ביטוח אלמנטרי. ההיצע העשיר של קורסים והכשרות מעשיות, מאפשר לכם לרכוש מקצוע בזמן קצר יחסית ולהשתלב במהרה במעגל התעסוקה.


מעוניינים בפרטים נוספים? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים של המכללה.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.