לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

הבחירה במקצוע עתידי מהווה בהחלט החלטה משמעותית וחשובה שעשויה להשפיע רבות על החיים, ולכן צריך לקחת אותה בכובד ראש, ולבחון אותה במספר רב של פרמטרים. הנושא הכלכלי הוא קריטי, וכן האתגר, תחום העניין והאופק העתידי והקידומי. כתוצאה מכך, אחד מתחומי הלימוד שמושכים ומדברים אל לא מעט אנשים צעירים הינו התחום הפיננסי, וזאת לאור העובדה כי מדובר בתחום רווחי, מאתגר, עם אפשרויות קידום רבות, וידיעה כי הוא יהיה רלוונטי גם בעוד הרבה שנים, אם כי במתכונת שנה.

כאשר בוחנים מקצועות חדשניים בתוך עולם הכלכלה, אפשר לראות את תחום הביטוח כאחד שהוא רלוונטי להרבה אנשים, וגם תחום ייעוץ ההשקעות ושוק ההון. גם נושא ייעוץ המשכנתאות הוא פרקטי, והמשותף להם, הוא שבעוד כמה שנים, הם יהיו הרבה יותר מתקדמים, ויש להתכונן לכך. מכללת אורין שפטלר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה, מעניקה לאנשים את האפשרות ללמוד תחום פופולארי מאוד, ולהעניק להם כלים להצליח בו גם בעתיד וגם בהווה. הרבה אנשים נהפכים למומחים בתחומים הללו, במה שעוזר להם גם בחיים הפרטיים שלהם, בין אם מדובר על תחום הביטוח, פנסיה, המשכנתאות וכו'.

מקצועות פופולריים 

כניסה חלקה לתחום

מכללת אורין שפטלר נחשבת למקצועית ומובילה בתחומה כיום בישראל, והלימודים בה הינם ברמה הגבוהה ביותר, הן מבחינת התוכן העדכני והפרקטי, והן מבחינת שורת המרצים, שהם מהמובילים במדינת ישראל. הסטודנטים מקבלים כלים מקצועיים שיעזרו להם להיכנס בצורה חלקה לתחום, שכולל עבודה טכנית, וכן עבודה מול לקוחות עם מגוון רחב של בעיות ובקשות לעזרה. הדגש במכללה הוא על טכנולוגיה, ואנשים מקבלים מהמרצים, שמעורים בתחומם, הכנה לעתיד, וכיצד אפשר להתקדם ולהתפתח, עם דגש על טכנולוגיה והתאמתה לאותם תחומים. רק כך אפשר להצליח בתחומי הכלכלה הפופולריים, שהתחרות בהם היא גדולה מאוד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.