לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אחת הבחירות הכי קשות בחיים היא בחירת מקצוע למידה לעתיד אשר ילווה אנשים לאורך תקופה ארוכה מאוד, ואפילו לכל החיים. הבחירה היא קשה ומורכבת מהרבה מאוד אלמנטים, כמו תחומי עניין, שכר, וכמובן אופק עתידי. אנשים שנכנסים לתהליך של הכשרה, לא רוצים לבזבז את השנים הללו, ולכן מדובר בבחירה מאוד מלחיצה. כאשר בוחנים את הנושא, צריך לבחור מקצוע שיהיה רלוונטי מצד אחד, וכזה שהולך ומשתדרג מבחינה טכנולוגית מנגד. בשקלול של כל השיקולים, רואים כי מקצועות הכלכלה השונים יכולים לענות על כל הדרישות.

נושאים כמו ייעוץ פיננסי ושוק הון, ייעוץ משכנתאות, פנסיה וביטוח, יהיו תמיד נכונים ונדרשים, וזאת מתוך הבנה כי הנושא הכלכלי ילווה אותנו לאורך כל חיינו. העבודה הכלכלית היא מתגמלת מאוד, שכן אנשים רבים זקוקים לקבלת ייעוץ פיננסי במגוון רחב של נושאים כגון: פנסיה, ביטוחים, שוק ההון, ואפילו תת נושאים כמו יזמות נדל"ן. כל הנושאים הללו הם כאלו שהולכים קדימה כל הזמן, משלבים אלמנטים טכנולוגיים ונותנים עוד ועוד אופציות הן לעוסקים במלאכה והן ללקוחות. לכן, כשמגיע זמן ההחלטה על מקום לקבל בו את ההכשרה, צריך לבחון היטב את הנושא ולקבל החלטה מושכלת.

בחירת מקצוע עתידי 

למען הסטודנטים

אחת המכללות המובילות בישראל כיום, הפונה בדיוק לאנשים המחפשים מקצוע כלכלי לחיים הינה המכללה המקצועית של אורין שפטלר, המעניקה מגוון רחב של מסלולי לימודים וקורסים ייעודיים לטובת הכשרה בנושאים כלכליים. במכללה מלמדים כמה מהמרצים הטובים ביותר בישראל, אשר מספקים מבט ישיר אל עבר עולמות הכלכלה השונים ויתרה מכך מכינים את הסטודנטים לעבודה בעתיד, באמצעות תחזיות ועבודה שהיא יותר טכנולוגית. כדי להשלים את המעטפת הלימודים המושלמת, במכללה מעלים את השיעורים והתרגילים לאתר המכללה, על מנת שסטודנטים יוכלו ללמוד באינטרנט מהבית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.