לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים נוספים אודות לימודי כלכלה המבוקשים במכללת אורין שפלטר לחצו כאן

הקריירה המקצועית של אנשים היא בעלת השלכות רבות לגבי החיים הפרטיים שלהם. יש הרבה הבדלים בין מקצועות שונים, אשר מתבטאים גם בשכר, גם בתנאי העבודה ובאופציות הקידום, וגם לגבי החשיבה העתידית. לכן ,חשוב מאוד לשקול את הבחירה המקצועית בכובד ראש לפני שמקבלים החלטה, לראות מה הם מקצועות פופולריים בישראל ורק לאחר מכן לקבל את ההחלטה. אלמנט המחשבה לעתיד הוא חשוב במיוחד, שכן אנשים לא רוצים להזניח את המשפחה העכשווית או העתידית שלהם ויתרה מכך, רוצים להתכונן לשוק העבודה בעוד כמה שנים. לכן, צריך לדעת לבחור נכון את מקום הלימודים, שיפתח את הצוהר לא רק בהווה, אלא גם בעתיד.

 

עדי שרון סמנכ"ל ומנהל אקדמי במכללת אורין שפלטר ומרצה בקורסים כלכלה, מימון ומקצועית א'

עבודה בתחומי הכלכלה השונים הם תמיד רלוונטיים, ובמבט עתידי, הם רק ילכו וישתכללו. לעבודה בתחומי הכלכלה, כמו ייעוץ משכנתאות, שוק ההון, פנסיות וביטוחים, יש יתרונות רבים, והם כוללים שכר גבוה (לא כולל בונוסים ועמלות), תנאים טובים, תפקידים מגוונים ואפשרויות תעסוקה שונות, הן בתור עצמאי והן בתור שכיר. מעבר לכך, מדובר במקצועות שהולכים יד ביד עם טכנולוגיה, ומקום שיודע לבצע את השילוב הזה, המכין אתכם לשלב הבא, הוא המקום הנכון. המקום הכי טוב בישראל ללמוד בו את תחומי הכלכלה השונים היא מכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל. במכללה תוכלו למצוא מגוון מסלולים ואפשרויות למידה בזמן ובמקום שנוח לכם וזאת באמצעות קורסים דיגיטליים במקוצועות מבוקשים אלה, דבר המאפשר לרכוש את ההשכלה שתמיד רציתם מבלי לוותר על עבודה ומשפחה.

 

הצוות המקצועי הטוב בארץ

במכללת אורין שפלטר מציעים קורסים ומסלולי לימוד ברמה גבוהה, וכן חיבור טכנולוגי בלתי נפרד, שכן כל השיעורים והתרגילים מועלים לאתר המכללה ויש אף אפשרות ללמוד בבית, בקצב ובזמן שלכם. במכללת אורין שפלטר מלמד הצוות המקצועי הטוב ביותר בישראל, והוא זה ששם דגש על הנושא הטכנולוגי והחיבור שלו למקצועות הכלכלה. התחום הופך במהרה לדיגיטלי יותר, על כל האספקטים שלו, ובאורין שפלטר מחוברים למציאות ומכינים את הסטודנטים לשלב הזה.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.