לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

בבחירה של מקצוע לחיים, יש לבחון היטב את היתרונות והחסרונות שלכל מקצוע יש להציע. אחד הפקטורים החשובים שיש להסתכל עליהם, ולא כולם עושים זאת, הוא האופק העתידי של המקצוע. מעטים יודעים איך ייראה במדויק שוק העבודה בעוד 5 או 10 שנים, אך יש לקחת זאת בחשבון וללכת על מקצועות שבוודאות יהיו הכרחיים, כמו שוק ההון, משכנתאות או ביטוחים. מעבר לכך, יש לשים לב על הדגש הטכנולוגי, שיהפוך לפקטור חשוב יותר בעתיד, ולכן, יש לשים לב היכן מקבלים את ההכשרה לכך.

כאשר משקללים את כל המשתנים והפרמטרים השונים, רואים כי בתחומי הכלכלה השונים יש הרבה מאוד יתרונות ביחס למקצועות אחרים ולכן, העדיפות היא ללמוד במכללה כמו אורין שפלטר. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחומי הכלכלה השונים, מציעים מגוון רחב של קורסים, און ואוף ליין, בנושאים החמים כמו ביטוח, משכנתאות ושוק ההון, ומשלבים את הפן הטכנולוגי והחשיבה העתידית בצורה מושלמת. ראשית, כל השיעורים מצולמים ומועלים לאתר, כך שניתן אפילו ללמוד מהבית באופן מלא, בזמן ובקצב שלכם. במכללה מלמדים מיטב המרצים ואנשי המקצוע בארץ, אשר נותנים מענה מושלם לסטודנטים, לכל הצרכים שלהם.

מקצועות לעתיד 

שילוב של כלכלה וטכנולוגיה

אין כל ספק שהיתרון הבולט במקצועות הכלכלה השונים הוא השכר הגבוה, אך מעבר לכך, מדובר במקצועות עם אופק עתידי, עם תקרה גבוהה מאוד, ויכולת לעבוד גם בתור שכיר במשרה מלאה או חלקית, וגם בתור עצמאי. גם אם נכנסים לתחום בגיל צעיר ובתפקידים זוטרים, ניתן להרוויח סכומים יפים מאוד, ולהתקדם בצורה די מהירה. השילוב של כלכלה וטכנולוגיה הוא בלתי נפרד, ובאורין שפלטר יודעים לתת את המעטפת המושלמת ולהכין את הסטודנטים לעבודה איכותית ורווחית גם בהווה וגם בעתיד.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.