לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

העולם החדש הוא מונח שמרמז על שינויים דרסטיים שעוברים עלינו בשנים האחרונות. אין כל ספק שמרבית השינויים הם שינויים טכנולוגיים, הנועדו לשדרג ולשפר את חיינו. השינויים מגיעים אלינו במגוון רחב של דרכים ומשפיעים על אספקטים רבים בחיים, כאשר אחד השינויים המעניינים יותר, הוא האופן שבו הטכנולוגיה משפיעה על שוק התעסוקה. מקצועות העולם החדש הם טכנולוגיים יותר, עם מעורבות גדולה מאוד בכל פעולה שאנו עושים. המטרה היא להקל עלינו, למנוע מאיתנו בזבוז זמן וכסף, ולייעל את ההתנהלות שלנו. כאשר בוחרים מקצוע ללמוד בו, צריך לחשוב לא רק על הווה, אלא גם על העתיד.

הרבה מאוד מהמקצועות שקיימים היום בשוק, לא יהיו קיימים בעתיד. השינויים יהיו דרסטיים והרבה מאוד ילדים קטנים כיום יעבדו במקצועות שכלל לא קיימים היום. הבחירה במקצוע לעתיד צריכה להיות חכמה, וכזה שתהיה רלוונטית גם בעוד שנים קדימה. לכן, כאשר רוצים לבחור נכונה, צריך להסתכל גם על מקצועות חדשניים הכלכלה השונים ולהבין שהם יהיו פה לעוד הרבה מאוד זמן. נושאים כמו ייעוץ משכנתאות, פנסיות, ביטוחים וייעוץ השקעות ושוק ההון תמיד יהיו רלוונטיים, מפני שהם עוסקים בחיסכון ועשייה של כסף. עם זאת, ברור כי בעתיד הם ייראו שונה, ויהיו הרבה יותר טכנולוגיים, ולכן, צריך להתכונן ומעבר לבחירה ספציפית של נושא, יש לבחור את המקום הנכון, שמכין אתכם לא רק לעכשיו, אלא גם לאחר כך.

מקצועות העולם החדש 

להגיע מוכנים לשינויים

מכללת אורין שפלטר היא המכללה המקצועית הטובה ביותר בישראל בתחומי הכלכלה. היא מציעה מגוון של לימודים מקוונים ופרונטלים, לצד מסלולי לימוד ייעודים בתחומי הכלכלה השונים. במכללה מרצים מיטב המרצים בישראל, וישנו מענה דיגיטלי איכותי בדמות העלאת השיעורים והתרגילים לאתר המכללה, כדי שיהיה אפשר ללמוד בזמן ובקצב הנכון לכם. בנוסף, במכללה שמים דגש גדול על החיבור הטכנולוגי לכלכלה, כך שהסטודנטים יגיעו מוכנים לשינויים הצפויים לקרות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.