לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

כיום יש המון דרכים להשיג הכנסה צדדית ונוספת, אשר תעזור בהתנהלות היום יומית. מרבית האנשים פונים לאופציה המקוונת, ומנסים לסחור בצורה וירטואלית. אחרים פונים לעבודות צדדיות עם שכר נמוך, אשר נעשות בשעות הערב או הבוקר המוקדמות, אך עם זאת, ישנה גם אופציה לפתוח עסק בתחום כזה או אחר, ולנסות לעבוד בתחומים שלא דורשים תשומת לב מלאה, כמו השקעה בשוק ההון או ייעוץ משכנתאות בחצי משרה. השקעה בשוק ההון נשמעת מעט מבהילה, אך אם עושים את התהליך בצורה נכונה, עם אנשי המקצוע הנכונים, אפשר לייצר הכנסה מכובדת.

כדי להכניס עוד כסף בצורה נכונה וכזו שלא תפריע למהלך החיים, צריך לחפש אחר לימודים להשלמת הכנסה אשר יהיו פרקטיים וייעודיים לעבודה במשרה שהיא אינה מלאה. כאשר נכנסים לשוק ההון, חשוב להבין את התחום, לבחון את השטח ולעבוד עם אנשי מקצוע כמו יועצים טובים המכוונים להשקעה בצורה נכונה. כאשר לוקחים קורס ייעודי בשוק ההון, רואים שהתחום פתוח להצלחה, ואפשר, עם ידע, ניסיון וקצת אומץ, לעשות הרבה מאוד כסף. גם תחום כמו ייעוץ משכנתאות הוא כזה בו אפשר לעבוד במשרה חלקית, ולהצליח לתמרן בין כל העיסוקים בצורה שווה.

מגוון רחב של נושאים

כדי להצליח ולשלב עבודה נוספת בחיים, חשוב ללמוד במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית האיכותית ביותר בתחום הכלכלה והפיננסים, מציעים קורסים ייעודיים ומסלולי לימודים ברמה גבוהה במגוון רחב של נושאים, אשר את חלקם אפשר להמיר לעבודה במשרה חלקית, או בהשקעת זמן מינימלית, שיעזרו בהשגת אותה הכנסה נוספת. באורין שפלטר עובדים המרצים הטובים בישראל ובמכללה מעניקים את המעטפת האיכותית ביותר לסטודנטים שלהם, כולל לימודים מקוונים ברמה גבוהה, אשר מאפשרים ללמוד מהבית.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.