לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודי ניהול תיקי השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מפורט ועדכני

האינטרנט מספק לאנשים הרבה מאוד אפשרויות, כולל האפשרות להתפתח וללמוד. יש כיום הרבה מאוד קורסים און ליין אשר נותנים את הערך המוסף ומלמדים אנשים את התוכן לעומק. אחד הקורסים הפופולאריים ביותר הוא בנושא שוק ההון, מפני שאנשים לומדים כיצד לעשות כסף באמצעות הרשת. במכללת אורין שפלטר מעניקים קורס ייעודי של שוק ההון ברשת, כחלק ממסלול לימודים של ניהול תיקי השקעות ושוק ההון. הקורס מועבר על ידי מיטב אנשי המקצוע בארץ, הוא מפורט, עדכני ומאוד פרקטי, שכן זוהי דרכה של מכללת אורין שפלטר.

המכללה מספקת לסטודנטים שלה מעטפת פדגוגית מושלמת, ונמנעת מבזבוז זמן מיותר. למעשה, הסטודנטים מדורבנים להיכנס לעבודה בתחום תוך כדי התואר.

קורס שוק ההון באינטרנט

בעידן שבו אין כמעט פעולה שאנחנו לא יכולים לבצע דרך האינטרנט, אך טבעי הוא שגם נלמד אונליין - אצלנו בבית, בנוחות מרבית, בלי לבזבז זמן יקר על נסיעות וחיפושי חנייה וכמובן כשאנחנו אלה שקובעים את קצב הלימודים האופטימלי מבחינתנו. מכללת אורין שפלטר, הגוף המוביל את תחום ההשכלה הפיננסית בארץ, מציע קורס שוק ההון שנחשב מקצוע מבוקש באינטרנט, וליתר דיוק מסלול שמאפשר לכל אחד ולכל אחת להפוך ליועצי השקעות או מנהלי תיקי השקעות מבוקשים.

הלימודים דרך האינטרנט כוללים הרצאות מצולמות של מרצים בעלי ניסיון רב בהוראה כך שכל הנושאים השונים, כולל אלה המורכבים יחסית, מועברים בהן בצורה בהירה וקלה להבנה. בנוסף מקבלים התלמידים ספרי לימוד עם חומרי עזר יקרי ערך ועוד תמצאו באתר האינטרנט של כל קורס שפע תרגילים שמבטיחים הטמעה אפקטיבית של חומר הלימודים. השליטה המלאה של התלמידים בקצב הלימודים מאפשרת למידה יעילה להפליא, ואת המסלול כולו ניתן להשלים תוך 18 עד 24 חודשים - ומיד לאחר מכן להתחיל להתפרנס, כאמור כיועצי השקעות בבנק, כמנהלי תיקים שכירים בבית השקעות או כמנהלי תיקים עצמאיים. בכל מקרה מובטחת רמת שכר גבוהה.

לימודי שוק ההון באינטרנט באורין שפלטר מתאימים לקהל הרחב. אין דרישות קדם ואין תנאי קבלה, וכאמור כל החומר מועבר באופן יעיל כך שגם מי שאין לו כל זיקה לשוק ההון או כל ידע קודם יוכל להבין בקלות ולהצליח בבחינות לאורך המסלול (הבחינות הן במקצועות כלכלה, חשבונאות, מימון וסטטיסטיקה, דיני ניירות ערך ואתיקה, ניתוח ניירות ערך וניהול תיקים). בעלי תואר אקדמי במקצועות רלוונטיים (חשבונאות, כלכלה ומנהל עסקים) פטורים מ-3 הבחינות הראשונות ועבורם האופציה של לימודים בבית מומלצת במיוחד.

עוד כדאי לדעת כי עלות קורס שוק ההון באינטרנט נמוכה במידה ניכרת בהשוואה ללימודים פרונטליים – עוד סיבה לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת וללמוד בדרך היעילה ביותר שיש.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.