לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

אנשים נעשים יותר ויותר תלויים בעזרים הטכנולוגיים שלהם, אשר משמשים אותם גם לפנאי, גם לעבודה ובמידה מסויימת, הם אף מכתיבים את סדר היום המקצועי של כולם. הטכנולוגיה היא נקודת המפתח והעתיד התעסוקתי בישראל ובעולם, ואין ספק שגם מקצועות קיימים, כמו מקצועות הכלכלה, יהיו יותר טכנולוגיים בעתיד. הביקוש למקצועות הכלכלה הוא קיים, והוא גדול מאוד לאור ההבנה שישנו חיבור עמוק בין המקצועות הללו לבין טכנולוגיה והשילוב של השניים בעתיד. כל מה שקשור בכסף הוא חשוב מאוד, שכן אנשים רוצים להרוויח, לחסוך ולהשקיע בצורה נכונה על מנת לשפר את איכות החיים שלהם. ואין ספק שכל מה שקשור בכסף, הופך ונהיה דיגיטלי יותר.

נושאים כמו ביטוח, משכנתאות ושוק ההון נוגעים לכל אחד מאיתנו, גם כיום וגם בעתיד, ואין כל ספק שהביקוש יהיה קיים גם בעוד 10 ו-20 שנים. אנשים משלמים בעזרת הסלולר, מקבלים הלוואות בקליק ויכולים לרכוש ביטוח או מניות דרך הסלולר. החיבור הוא בלתי נמנע וכדי להצליח, צריך ללמוד במקום הנכון, כאשר בוחנים את הנושא של בחירת מקצוע לצידה לעתיד המכללה המקצועית של אורין שפלטר מציעה את הפתרון האיכותי ביותר. אורין שפלטר היא המכללה המקצועית הטובה והמובילה בארץ בתחום הכלכלה והיא מציעה מסלולי לימוד אטרקטיביים שיכולים לפנות לכל מי שרוצה להיכנס לתחום ולהתקדם בו.

ראייה קדימה

מקצועות העתיד כוללים שילוב מיוחד של טכנולוגיה וכלכלה, ובאורין מודעים לכך, כאשר כל חומר הלימוד הוא קונקרטי עם ראייה קדימה. המכללה היא גם מאוד טכנולוגית, והיא מציעה גם אתר מתקדם שכולל את כל השיעורים והתרגילים המצולמים של הקורסים, כדי שאנשים יוכלו לשדרג את חווית הלימוד שלהם ולהתאים אותה לעת המודרנית בה אנחנו חיים.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.