לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מצב שוק המשכנתאות בישראל הוא מורכב מאוד, וכדי לקנות בית ממוצע בבניין ממוצע, צריך ללוות מהבנק כשני שליש מהסכום הכללי של הדירה, שיכול להגיע בממוצע ללמעלה ממיליון שקלים. הסכום שמתקבל מהבנק לא מוחזר, כמובן, אחד לאחד, ויש הרבה סוגים של משכנתאות שנועדו להכניס רווחים לבנק. תחום המשכנתאות הוא הרווחי ביותר עבור הבנקים, אם כי כל משכנתא היא שונה ויש הרבה פרמטרים שמרכיבים אותה. חלק מהפרמטרים כוללים הכנסה ממוצעת של הלווה, הוצאות חודשיות, רמת סיכון בעבודה ועוד, ולכן, חשוב להתמקח ולנסות להשיג עסקה טובה ובעיקר – לא לעשות זאת לבד. ההמלצה היא לפנות ליועץ משכנתאות מומלץ ומוסמך שיוכל לסייע לכם בתהליך ולבצע בדיקות מקיפות בכל הגופיים הלווים על מנת למצוא את הריבית הנמוכה ביותר בעסקה המשלמת ביותר.

יועץ משכנתאות טוב עוזר לאנשים להבין שלא צריך לקחת את ההלוואה כמובנת מאליה ויש להילחם על התנאים שלה. לכן, הרבה מאוד אנשים בישראל משתמשים או צריכים להשתמש בשירותיו של יועץ משכנתאות מוסמך. תפקידו של יועץ המשכנתאות הוא לנתח את מצב הלקוחות שלו, ולהתמודד מול הבנקים בנושא של עמלות ותנאי ההחזר. יועץ משכנתאות ברמה גבוהה יכול לחסוך למשפחות עשרות אלפי שקלים, אם מסתכלים על זה בהיבט של 30 שנות המשכנתא, וזהו סכום לא מבוטל.

מענה טכנולוגי

יש מספר יועצי משכנתאות איכותיים בארץ, ובראייה כללית, מדובר בתפקיד עם ביקוש רב, מכיוון שלרוב, ההשקעה ביועץ משכנתאות מחזירה את עצמה במהרה, ורמת הסיכון היא נמוכה. כדי להיות סוכן משכנתאות טוב, צריך ללמוד במקום הנכון. במכללת אורין שפלטר ניתן ללמוד ייעוץ משכנתאות באמצעות קורסים מקוונים ולקבל את כל המידע והכלים כדי לעזור לאנשים להשיג את המשכנתא הנכונה עבורם. ניתן גם לקחת קורס ייעוץ משכנתאות באינטרנט ולקבל מענה טכנולוגי שיעזור ללמוד את התוכן (הטוב והעדכני בארץ) בקצב ובזמן המתאים לכם, ובכך לייעל מאוד את הלמידה. כך שאם ברצונכם ללמוד את כל הסודות ולהתמקצע בתחום מומלץ להתחיל ולבדוק את המכללה אליה הכי כדאי להירשם ללימודי ייעוץ משכנתאות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.