לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

השלב הזה בחיים, בו צריך לבחור התמחות מקצועית, הוא לא תמיד קל. יש אנשים שבוחרים מקצועות מאוד מתמטיים וריאליים, ואחרים שהולכים על דרך רוחנית ויצירתית יותר. יש המון תחומים ותתי תחומים בהם אפשר ללכת, וכאשר רוצים לבחור במקצוע שהוא גם מבוקש, גם רווחי וגם מכובד, מגלים כי תחום הביטוח עונה על כל ההגדרות. לסוכני ביטוח תמיד יש צורך ועבודה, מכיוון שכל אחד צריך לבטח את עצמו ואת נכסיו. חלק מהביטוחים הם גם ביטוחי חובה על פי חוק ולכן, אנשים רבים רוצים למצוא את המקום הטוב ביותר ללמוד בו, כדי להיות סוכנים איכותיים. בהתאם לנתונים אלו מהשנים האחרונות לסוכן ביטוח שכר גבוה יותר משהיה לפני מספר שנים וגובה הפרמיות של הסוכן עולה בהתאם לתפקיד שלו ומספר שנות הניסיון.

חשוב לזכור כי לימודים של סוכני ביטוח שונים מאוד ממקצועות אחרים כי מדובר במקצוע ממוקד מאוד, של תחום ספציפי. אחת המכללות האיכותיות ביותר בתחום הביטוח היא מכללת אורין שפלטר, שמציעה מסלול ייעודי וממוקד בדרך לקבלת תעודת סוכן ביטוח פנסיוני או אלמנטרי. המסלול של אורין שפלטר הוא ישיר וממוקד, וכולל, בהתאם למוסד מתקדם, גם אפשרות טכנולוגית בדמות קורס ביטוח אונליין איכותי. הלימודים בקורסים המקוונים נערכים בשעות הנוחות לסטודנטים ובקצב שלהם, כך שניתן לעבוד במשרה מלאה ועדיין לעבור את התואר בהצלחה.

הכשרה איכותית

קורס ביטוח אונליין במכללה המקצועית של אורין שפלטר מעניק לסטודנטים את כל הכלים לעבודה איכותית בתחום הביטוח, בדרך לקריירה משגשגת ומכובדת במיוחד. סוכן ביטוח צריך סט כלים מאוד מיוחד כדי להצליח, כך לדוגמה, צריך לדעת לשלב בין האנושיות לבין המקצועיות ולדעת לקיים דיון פורה עם הלקוח, כדי להתאים לו פוליסה בהתאם לצרכיו. ערכים אלו נלמדים במסלול לימודי ביטוח במכללה שמעניקים לכם את האפשרות בבחירת מסלול פרונטלי או אינטרנטי ללימודים. בתחום הביטוח ניתן לפנות לדרך עצמאית או להיות שכיר באחת החברות הגדולות, כאשר לכל דרך יש את היתרונות והחסרונות שלה. בסופו של דבר, הכשרה טובה וטכנולוגית היא הבסיס הנכון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.