לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

התקשרו לפרטים נוספים, 0747691073.

 

אם נבדוק אחר ידוענים בעולם ואנשים שהצליחו לבנות אימפריות מהקריירה שלהם, אנחנו נגלה שיש משהו משותף לרבים מהם. כדורגלים, שחקנים, אנשי עסקים מצליחים- לאחוז גבוה מאד מהאנשים שמגיעים לצמרת העולמית יש קואוצ'ר. אדם שמאמן אותם בניהול הזמן שלהם, שבודק כי הם מציבים לעצמם יעדים בכל פעם מחדש וסוללים את הדרך כדי לעמוד בהם. לחלקם יש קואוצ'ר פרטי וחלקם נפגשים בחוגים מצומצמים בקבוצות עם קואוצ'רים. דומה כי תחום הקואוצ'ינג שייך לחוג אקסקלוסיבי בלבד של אנשים ממעמד סוציו אקונומוגי גבוה מאד. האמנם?

קורס NLP

קורס קואוצ'ינג מחיר

להבדיל ממה שאנשים רבים נוטים לחשוב, ישנם המון אנשים "רגילים" שלוקחים היום קואוצ'רים. לא צריך להיות שחקן בהוליווד או לנהל חברות עם מחזורים של מיליארדים כדי לקחת קואוצ'ר, וישנם כבר לא מעט אנשים שהבינו את זה. כל אדם ניחן בכישרון כלשהו אך אין זה אומר שלכולנו היכולת לנתב אותו מבחינה קרייריסטית. ישנם היום קואוצ'רים מצוינים לאנשים פרטיים כמו גם לעסקים בינוניים וקטנים שעושים עבודה מצוינת ועוזרים למטופלים שלהם לצלוח מכשולים, להציב יעדים ולנהל זמנים. במכללת "NLP Pro" אנחנו מכשירים קואוצ'רים רבים בתחילת דרכם כמו גם קואוצ'רים מומחים שרוצים להתמקצע בדרכי ה-NLP שנמצאו אפקטיביות מאד עבור התחום. בדומה לקואוצ'רים ברמות שונות, כך גם הקורסים משתנים במחיריהם. לימודי קואוצ'ינג יכולים לעלות מאות ואלפי שקלים.

קואוצ'ינג במכללת "NLP Pro"

עם קורסי הנחיית קבוצות וקואוצ'ינג מהמקצועיים ביותר, במכללת "NLP Pro" לא תמצאו את המחיר הזול ביותר, וטוב שכך. אנחנו מאמינים בעבודה אינטנסיבית עם תרגולות ויישום עצמי על התלמידים עצמם. עם המרצים הבכירים בארץ בתחום אנחנו מתעקשים להפוך את תלמדינו לדור המומחים הבא, והתמורה למחיר היא בלתי נתפסת. כשאתם מחפשים קורס קואוצ'ינג מחיר הוא לא דבר שאתם צריכים להתפשר עליו.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.