לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע נוסף התקשרו 0747691073.

 

לימודי קואוצ'ינג יכולים להיעשות בשיטות רבות ולרתום לטובתם טכניקות מסגנונות טיפול שונים. מי שרוצה להדריך קואוצ'ינג ולקחת אחראיות על תמיכה בחייו של אדם אחר כמקצוע, חשוב שיכיר את העולמות הטיפוליים הרבים בהם תחום הקואוצ'ינג נוגע. בבסיסו של מטפל קואוצ'ינג איכותי שמגיע לתוצאות ומפתח בעצמו שיטות אפקטיביות עבור מטופליו, טמונה יכולת תקשורת גבוהה. קואוצ'ר מקצוען ידע להקשיב למתאמנים שלו, ותוך הקשבה ידע לאבחן ולזהות דפוסים רגשיים ומחשבתיים שיוצרים את אותם מחסומים בחייהם. וכמובן, ידע לנתב את ההקשבה להדרכה, ואת השפה שלו כדי ליצור שינוי תודעתי ופיסי.

קורס NLP

שיטת NLP והקשר לקואוצ'ינג

שיטת נל"פ- ניתוב לשוני פיסי, היא משיטות הטיפול המצליחות ביותר בעולם היום. בבסיסה של השיטה עומדות מספר הנחות יסוד וביניהן, היא החשיבות של השפה שלנו ביצירת המציאות שלנו. כלומר, דפוסים תודעתיים והרגליים התנהגותיים שסיגלנו לעצמנו, משפיעים על הרגשות והמחשבות שלנו, וגורמים לנו למכשולים פסיכולוגיים ופיסיולוגיים, שאותם אנחנו ממשיכים ליצור בעצמנו כל הזמן. כשאנחנו אומרים על עצמנו בראש לדוגמה "אני אדם לא יצירתי", אנחנו מסגלים לעצמנו דפוס התנהגות שפותר אותנו מהיכולת להתעמת עם כל מכשול יצירתי. ניתוב לשוני וטיפול באמירה כזו יכול היה להיות בהצבת מראה אל מול המטופל ובשאילתו "לא יצירתי עבור מה?" כלומר, שליטת המוחלטות שהאדם סיגל לעצמו כנראה בגיל צעיר והעמדת האופציה כי יש סוגים שונים של יצירתיות, ובהמשך, כי כל אדם יצירתי.

מכללת "NLP Pro" ישראל

מכללת "NLP Pro" היא מהמכללות האיכותיות בישראל ללימוד NLP. לימודי קואוצ'ינג הם רק חלק מהקורסים אותם ניתן ללמוד במכללה. עם קורסים ארוכי טווח, כמו גם קורסים מקוונים, ניתן ללמוד במכלל קורסי הורות וייעץ משפחתי, מכירות וכתיבה שיווקית, קורסים לבעלי עסקים, לספורטאים ועוד.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.