לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לפרטים ומידע אודות מדיטציה התקשרו 0747691073.

 

לימוד מדיטציה יכול להיעשות בשיטות שונות. יש אנשים שקונים ספר ומתרגלים בבית טכניקות, יש אנשים שנוסעים לפסטיבלים וסמינרים ברחבי העולם, ויש אנשים שעוברים להתגורר במנזרים בודהיסטים לכמה שנים. למי שמחפש את האמצע בין לימוד אינטנסיבי וארוך טווח לבין למידה עצמאית בסביבה נעימה ונוחה שקרובה לבית, יגלה כי בתל אביב ממוקמת אחת ממכללות המטפלים הגדולות בישראל ובה ניתן ללמוד קוסים שונים וטכניקות מדיטציה שונות. המכללה ממוקמת קרוב לעזריאלי ולתחנת רכבת השלום והגישה אליה עבור אנשים מחוץ לעיר נוחה במיוחד.

קורס NLP

מכללת "NLP Pro"

NLP היא אחת משיטות הטיפול התודעתיות הרווחות בעולם זה קרוב לחמישים שנה. את דרכה החלה ה- NLP (ניתוב לשוני פיסי) כשהחוקרים ריצ'רד בנדלר וג'ון גרינר החלו לאבחן את שיטות הטיפול של ארבעה מהמטפלים הבולטים והמובילים בארה"ב אותם ימים. על בסיס מוטיבים חוזרים ושיטות דומות בהן השתמשו המטפלים, הם החלו לבנות את המודל הראשוני. בבסיסה של הגישה עומדת ההנחה כי ביכולתנו ליצור כל שינוי בו נחפוץ, פסיכולוגי ופיסיולוגי, והוא תלוי בשינוי דפוסי חשיבה לקויים שסיגלנו לעצמנו. היום ניתן למצוא מכללות רבות בעולם, ביניהן המכללה שלנו, אשר פיתחו את השיטה עבור ייעודים שונים. קורסי הדרכת הורים וקורסים לבעלי עסקים, ספורטאים ועוד. כחלק מטכניקות הטיפול השונות, אנחנו משתמשים במדיטציות שונות בטיפולים אותם אנחנו מלמדים.

לימוד מדיטציה מיינדפולנס ושיטות נוספות

מיינדפולנס היא מהטכניקות שמשתמשים בהן רבות ב- NLP משום ששתי השיטות מתבססות על ההנחה כי קשר עמוק בין השיפוט הסובייקטיבי וחוסר היכולת להגיע לשלווה המצויה באובייקטיביות של המציאות. מלבד מיינדפולנס, ניתן למצוא גם CBT ודיאדי לילדים בקורס הדרכת הורים במכללת "NLP Pro". מלבד הקורסים הקבוצתיים, הנרשמים יקבלו גם קורסים מקוונים לתרגול אישי של הטכניקות הטיפוליות והמדיטציות הנלמדות בקורס.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.