לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לבירורים התקשרו 0747691073.

 

אף פעם לא מאוחר לחולל שינוי בחיים שלנו ולהחליט לצאת לרדוף אחר יעדים עליהם ויתרנו אבל תמיד השאירו בנו תשוקה שלא הגיעה על סיפוקה. בני אדם מגיעים לסיום שלב הבגרות הראשוני בסביבות גיל 18 ובישראל אנחנו רגילים לנסוע ברכבת שתחתוניה עוברות מסיום בית הספר לצבא, לאזרחות, לטיול הגדול ולאוניברסיטה. ולאחר שראינו עולם והכשרנו את עצמנו למקצוע, באזור גילאי 25-28 אנחנו מתחילים את "החיים האמיתיים", מתחילים לצעוד את צעדי הקריירה הראשונים שלנו ובונים משפחה בדרך להגשמת חלומות ויעדים. השאלה היא, למה כל כך מאוחר?

קורס NLP

חלומות בכל גיל

אחד מן הדברים אותם אנחנו מלמדים במכללת "NLP Pro" הוא קורס הדרכת הורים וילדים. בקורס זה אנחנו למדים לבנות שפה חדשה ומשותפת שתוביל לתקשורת טובה יותר בין הורים וילדים. אבל נוסף על התקשורת בין הורים וילדיהם על פי שיטת נל"פ, אנחנו גם מלמדים הורים וילדים לצמוח יחד ולחולל שינויים בחיים אותם ניתן לחולל בכל גיל. הצבת יעדים והגשמת חלומות הם דברים נפלאים שיכולים להציב אותנו במסלול חיים מרתק ומלא בהגשמה עצמית, ואין סיבה שאלה לא ילוו אותנו גם בגילאי הילדות והנעורים שלנו. בדיוק כפי שאדם מבוגר מתפתח תוך בניית העסק או הקריירה שלו, כך גם נער שיש לו מטרה אישית לפניו, יתפתח להיות אדם שמציב בפניו מטרות ומסגל לעצמו את היכולת לעמוד בהן. ברשותו יעמדו כלים כמו אומץ והבנת המורכבות של החיים- מתוך עמידה על הפער שבין המפה והשטח, ותפיסתנו הסובייקטיבית אל מול המציאות האובייקטיבית.

קורס הדרכת הורים

מכללת "NLP Pro" פותחת מספר פעמים בשנה את אחד מן הקורסים הפופולריים ביותר להדרכת הורים בשיטת NLP יחד עם טכניקות מדיטציה, דמיון מודרך ועוד. אף פעם לא מוקדם או מאוחר מדי לגבש חלומות וללמוד כיצד להגשים אותם.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.