לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשאלות אודות הקורסים התקשרו 0747691073.

 

לימודי הנחיית הורים יכולים להיעשות בשיטות רבות. בסופו של דבר, אין אדם שלא צריך הדרכה כזאת או אחרת. בין אם מדובר בקורסים דיגיטליים, ספרי הדרכת הורות, או אפילו עצות בסיסיות מההורים שלנו שכבר צברו ניסיון מהטעויות שלהם. אנחנו חיים היום בעידן אקדמי דיגיטלי רווי מחקרים מדעיים וידע שנפוץ לכולם באינטרנט. על אף שאנחנו נעשה טעויות לאורך הדרך, אנחנו יכולים למזער אותן משמעותית. אחד הכלים החשובים ביותר אותו נרצה לטפח הוא הצמיחה שלנו, במקביל לצמיחה של ילדינו.

קורס NLP

לא רק להנחות את הילדים

הורים רבים חושבים שהם מגיעים לקורס הנחיית הורים כדי ללמוד איך לחנך את הילדים בדרך בה יאמצו את סל הערכים שהם עצמם גיבשו. עם זאת, במכללת "NLP Pro" אנחנו מאמינים שהדרכת הורים נכונה, מטרתה היא לא להכווין הורים לחולל שינוי בחייהם של ילדיהם לדרך שנראית להם נכונה, אלא מדובר בעבודה דו כיוונית, שמשמעותהה שינוי בחייהם של ההורים במקביל לחייהם של הילדים. תוך הבנה כי ביכולתנו לחולל שינוי בחיינו להשיג כל דבר בו חפצנו בעבר (ועליו ויתרנו), אנחנו נבין כי גם ביכולתם של ילדינו לטוות את דרכם שלהם. פעמים רבות התפיסה שלנו מצמצמת את המציאות הרחבה יותר ואת ההזדמנויות שהיא מזמנת. מתוך הבנתינו כי תפיסתנו את המציאות היא סובייקטיבית בלבד, הנחיית ההורים נעשית באופן שמכווין את ההורים לקבל את דרכם של ילדיהם ולהבין כי היא איננה פחות נכונה או טובה.

לימודי הנחיית הורים

מכללת "NLP Pro" היא מהמכללות הגדולות בישראל ומעבירה את אחד מקורסי הנחיית ההורים הפופולריים ביותר בישראל. עם למעלה מ-10,000 אנשים שעברו את ההכשרה והגיעו להישגים אדירים בחייהם, קורסי הנחיית הורים הם רק חלק מההתמחות אותה מציעה המכללה.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.