לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לשאלות ותשובות התקשרו 0747691073.

 

אי שם בין גיל עשרים לארבעים אנחנו חווים את אחד מן האירועים המשמעותיים בחיינו, והופכים להורים. מבלי ששמנו לב בכלל, אם עד כה הקדשנו את חיינו לטובת הפיתוח האישי שלנו, אז כעת, חיינו מוקדשים עבור ילדינו, וטובתם הופכת להיות בראש מעייננו. בני אדם נוטים להאמין כי הדברים שטובים והצליחו עבורם, טובים עבור אנשים אחרים, ולעיתים אנחנו כופים את דרכינו על האנשים הקרובים לנו ביותר מתוך הרצון בטובתם, מבלי לדעת שאנחנו פוגעים בהם. כשמדובר בילדינו, מדובר באנשים שאנחנו רוצים בטובתם יותר מכל, ובעיקר, מדובר באנשים מדור אחר, ששונים מאיתנו בתכלית.

קורס NLP

קורס הנחיית הורים

בתקופת הילדות והנעורים שלנו העברנו ימים רבים בחוץ במשחק עם חברים. הסביבה הטבעית שלנו הייתה בחצר הבית או בפארק השכונתי ואת זמן האיכות שלנו העברנו עם אנשים. היום, התקשורת והמגע האנושי התחלפו בתקשורת כתובה ומצולמת שמתרחשת מרחוק. ילדים היום חשופים להרבה יותר אלימות ברשת האינטרנט וכמו שהם שומרים את התקשורת ואת הקהילתיות שלהם לדיגיטלית, כך גם המצב הרגשי שלהם עלול להישמר בין כותלי החדר. במכללת "NLP Pro" מתבצע קורס הנחיית הורים מהפופולריים והגדולים בישראל בשיטת NLP. בקורס נלפ זה תוכלו ללמוד כיצד לתקשר עם ילדיכם בדרך שמתאימה להם, ולהוביל אותם להתמודד עם הקשיים שלהם בדרכים שנכונות לדור שמערכת הערכים שלו שונה לגמרי.

בדרך שנכונה להורים ולילדים

אם אתם מרגישים שהבן או הבת חווים תקופה של הסתגרות וממעטים בהבעת רגשות, אל תנסו לכפות עליהם להיפתח בפניכם. קורס הנחיית הורים הוא בדיוק המקום למצוא את האמצע שביניכם ובינם, בין אנשים שרגילים להביע רגשות בפני הקרובים להם, והדור שהתרגל למסך המחשב במקום לפנים. במכללת "NLP Pro" אנחנו מאמינים שתקשורת בין הורים וילדיהם בימינו, תלוי בבניית שפה משותפת המכווינה את התודעה לגשר על פערי התרבויות.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.