לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

לבירור אודות קורס הנחיית הורים התקשרו 0747691073.

 

לימודי הורות ומשפחה הם דבר שאנשים רבים נוטים לזלזל בהם. בעוד אנשים עוברים הכשרות שונות כמו תארים וקורסים בניהול עסקים, דווקא בתחום שהוא אולי הכי יקר לליבם, הם נוטים לסמוך על עצמם. כשם שלרוב האנשים, הבאת ילדים לעולם נראית דבר טבעי ומובן מאליו, רבים נוטים לתפוס גם את גידולם של הילדים כדבר טבעי, כמעין חוש חייתי שהם עצמם ניחנו בו. עם זאת, במכללת "NLP Pro" אנחנו מאמינים כי גידול ילדים בהצלחה הוא אחת מן המשימות המורכבות והקשות ביותר, שמצריכה הכשרה יותר מכל תחום אחר.

קורס NLP

קורס הנחיית הורים

כבר לפני לא מעט שנים שתחום ה- NLP ותחום הדרכת ההורים התחברו. הפוטנציאל הגלום בהנחות היסוד של נל"פ והתרגולות והטכניקות שהתפתחו בתחום במהלך השנים, תאמו באופן מדויק את הצורך בבניית שפה משותפת בין הורים לילדיהם. מערכות יחסים בין הורים וילדים הם ממערכות היחסים המורכבות ביותר, ורוב האנשים לא נותנים את הדעת על העובדה שמדובר במערכת יחסים תובענית מאד, והיחידה שאותה לא בחרנו לעצמנו, אלא נולדנו לתוכה. מה גם שגידול הילד תלוי הרבה יותר בפערים תרבותיים, מאשר ביכולת ביולוגית. בשנים האחרונות ניתן לראות את פערי הדורות הולכים וגדלים עם התרבות המשתנה בהתאם להאצת התפתחות הטכנולוגיה. הורים היום לא יודעים לפנות לילדיהם ולתקשר איתם בשפה שיבינו. חוויות הילדות שלנו ושלהם כל כך שונות שלא נוצר בסיס משותף לתקשורת והבנה.

לימודי הורות ומשפחה

כשם שאנחנו ממהרים היום לשכלל את השכלתינו עם קורסים מקצועיים בתחומי הקריירה שלנו, אם ניטיב לעשות כן בקורסי הורות, נגלה יש לנו עוד המון מה ללמוד. הילדים שלנו שונים מאיתנו, אך הילדות שלהם לא פחות טובה. מכללת "NLP Pro" מציעה קורסים מצוינים להדרכת הורים מתוך אמונה כי הורות היא אחד מן הפרויקטים החשובים בחיינו ממנו נוכל לצמוח.

 

*אורין שפלטר עובדת בשיתוף עם מכללת NLP PRO.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.