לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מחפשים הכשרה מקצועית למבוגרים? הגעתם אל המקום המתאים! במכללת אורין שפלטר אנחנו מלמדים עשרות קורסים והכשרות מקצועיות מדי שנה המתאימים עבור אנשים באמצע החיים, שמעוניינים לרכוש מקצוע או לפצוח בקריירה חדשה. רוב מסלולי הלימוד שלנו מתקיימים ללא תנאי קבלה מיוחדים וחלקם לוקחים כמה חודשים בלבד! יש לנו היצע עשיר של מקצועות בתחום ההשכלה הפיננסית והביטוח ובתחומים רבים נוספים.


יש לנו במיוחד עבורכם קורס יועצי משכנתאות מומלץ פרונטלי ומקוון, וקורסים בתחום הביטוח עבור חתמים ורפרנטים. אנחנו מלמדים קורס ייחודי בהשקעות נדל"ן המאפשר לכם להכיר את השוק ואת כל ההשקעות המתבצעות במסגרתו. המכללה שלנו עובדת עם טובי המרצים בכל תחום ומספקת עבורכם לימודים ברמה הכי גבוהה שניתן.

הכשרה מקצועית למבוגרים

לימודי ייעוץ משכנתאות במכללת אורין שפלטר


קורס ייעוץ משכנתאות אונליין מורכב מחמישה עשר מפגשים בני ארבע שעות אקדמיות למפגש. הקורס סוקר את כל מסלולי המשכנתא הנמצאים כיום בשוק ומקנה לכם כלים פרקטיים לעבודה עם לקוחות. במהלך הלימודים תתנסו בכל החישובים הנדרשים באמצעות מחשבוני משכנתא ומחשבון בדיקת זכאות. כמו כן, תלמדו איך לחשב תמהיל משכנתא מתאים עבור הלקוחות שלכם ואיך לעזור ללקוחות לתכנן בצורה נכונה את ההתנהלות מול הבנקים.


יועצי משכנתאות עובדים במסגרת הבנקים או במוסד פיננסי מתאים והם יכולים כמובן גם לעבוד כעצמאים. מדובר באחד המקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה עם אפשרויות קידום רבות לאורך השנים.

מעוניינים להירשם ללימודים במכללה?


מכללת אורין שפלטר מזמינה אתכם להצטרף אלינו אל אחד ממסלולי הלימוד המתאימים עבורכם. אצלנו תלמדו בזמן הפנוי שלכם, רוב ההכשרות והקורסים שלנו מתקיימים גם באופן מקוון! מעוניינים להירשם ללימודים במכללה? פנו אלינו עוד היום אל יועצי הלימודים שלנו.

 

 

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.