לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

למידע עבור לימודים בתחום שיווק השקעות צרו עימנו קשר: 074-757-9813

מכירת של השקעות בשוק ההון היא שונה מאוד ממכירות סטנדרטיות מפני שלמעשה, הרכישה היא ניסיון ויציאה להרפתקה בעולם שהוא אינו מוכר, כך שהתמורה היא אינה פיזית, אין הבטחה להצלחה וכל הנושא הוא מאוד קשה לעיכול. כדי למכור השקעות שהן אינן בגדר חובה, צריך להיות אנשי מכירות ובדיוק בשביל זה חברות השקעות מעסיקות משווקי השקעות. עבור משווק השקעות הגדרות תפקיד הן מאוד ברורות. הוא מוכר את המוצר שהחברה שלו מוכרת, ובתוך הסברת הכדאיות של השקעות באופן כללי, הוא מכניס את החברה שלו כמועדפת.

קורסים בביטוח

הנושא הוא מורכב, אך רווחי ומאתגר מאוד, ואת רזי המקצוע אפשר ללמוד במכללת אורין שפלטר, שהיא המכללה המקצועית המובילה בישראל בתחום הכלכלה והפיננסיים, והיא מציגה מגוון קורסים פרקטיים ומעשירים בתחום שיווק ההשקעות.

האינטרסים של אנשים בתוך עולם העסקים הם שונים ומשונים, גם אם הם מתיימרים להיות למען הלקוח. בהרבה מקרים, ובמיוחד בנושאים של ביטוח פנסיוני דרך מקום העבודה, לא מקבלים את השירות האידיאלי כאשר המבטח רוצה להגדיל את דמי הניהול. כאשר שוכרים יועץ פנסיוני או יועץ השקעות, הרצון הוא לקבל אדם אשר מבין עניין, אשר יממש את האינטרס של הלקוח שלו בצורה מקצועית בשוק. בדיוק בגלל זה, אסור לאנשים העובדים בבנק לייעץ לאנשים לגבי מגמות בשוק ההון, וכל הנושא של ייעוץ כלכלי הוא מאוד מפוקח. עם זאת, התפקיד של משווק השקעות הוא מאוד ברור, והאינטרס שלו שייך לבית ההשקעות בו הוא עובד.

בתי השקעות שונים מתעסקים בתחומים שונים כמו משכנתאות, קרנות השתלמות, נדל"ן, שוק ההון ועוד, ולכל אחד מהם יש את האינטרס שלו לגבי הנעשה בשוק. התפקיד של משווק השקעות הוא לקדם ו"למכור" את ההשקעות שיטיבו עם החברה בה הוא עובד. אצל כל משווק השקעות הגדרת תפקיד היא פשוטה מאוד – לשדרג את המעמד של החברה שלו ולקדם את האינטרס שלה ובכך להביא גם לקידומו ולרווחים עצמיים.

דאגה לאינטרסים

משווק השקעות מבצע סקרי שוק על מנת לראות איזה השקעות יטיבו עם החברה שלו. בחירת ההשקעה הנכונה תתבטא בהגדלת הרווחים תוך כדי הקטנת הסיכון בצורה משמעותית, ובסופו של דבר, המשווק אמור לגרום לעניין סביב ההשקעות של בית ההשקעות שלו, כך שאנשים ישקיעו, יצרו תנועה ולפיכך תעלה המנייה הרלוונטית. חשוב להבדיל בין משווק השקעות לבין יועץ השקעות, שכן המשווק דואג לאינטרס של החברה שבה הוא עובד, והיועץ אמור לדאוג לאינטרס של הלקוח שלו. כל סטייה מהנורמות המקובלות יכולות ליצור בעיה אתית קשה שתתבטא בעבודה לא אמינה שתסתיים, לרוב, בהפסדים גדולים לאדם הפשוט.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.