לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

מצוקת הדיור ויוקר המחייה משפיעים על כל אחד ואחד מאיתנו. למשפחה הישראלית הממוצעת קשה מאוד לקנות דירה ללא עזרה (הורים ומשכנתא) ונראה שלמרות המאמצים של הגורמים הממשלתיים, מחירי הדירות ממשיכים לעלות. העניין הזה גורם להרבה מאוד אנשים לחפש השקעות בתחום הנדל"ן ולראות איך אפשר להרוויח בעולם הזה. ישראל עוברת הרבה מאוד שינויים, במיוחד בתחום התחבורה והבנייה, ולכן, יש הרבה מאוד אפשרויות עבור אנשים, אם כי חשוב מאוד להיכנס לעובי הקורה.

לימודי זכיינות

יש כיום אזורים שנראים רע ולא כפוטנציאל רווח, ובעתיד, עם השינויים ברכבת הקלה, הם יהיו רווחיים יותר. יש אזורים, כמו חריש, שאף אחד לא חשב שיכולים להיות רווחיים בעתיד. יש הרבה מאוד דוגמאות להצלחות בנושא נדל"ן, אם כי חושים עסקיים הם לא הדבר היחיד. יש נושאים כלכליים וחוזיים שצריך להבין בהם, ומדובר בעבודה שהיא במשרה מלאה. את ההכשרה בנושא נדל"ן צריך לקבל במקום הנכון ואין ספק כי לימודי נדל"ן במכללת אורין שפלטר הם כאלו שיכינו את משקיעי העתיד בצורה האופטימלית לעבודה בתחום.

להבין את השוק

כאשר מבררים לגבי קורס השקעות נדל"ן מחיר ועלויות רואים כי באורין שפלטר יש מספר קורסים רלוונטיים במחירים הוגנים, אשר נותנים את כל הכלים להצלחה. באורין שפלטר מעניקים מספר מסלולי לימודים וקורסים ייעודיים עם מיטב המרצים בארץ, במטרה אחת – לתת לסטודנטים את האפשרות להבין את השוק עד הסוף, ולהשתמש במידע הזה בצורה הנכונה. השקעות נדל"ן הם תמיד בגדר הימור, כי אין אפשרות לחזות במדויק את השוק. יכול להיות שמדינת ישראל תיכנס לבועת נדל"ן ומנגד, יכול להיות שייכנס שר אוצר שיוריד את המחירים באופן דרסטי. עם זאת, יש עדיין פרצות שאפשר לנצל ובנוסף, יש השקעות חכמות מאוד בכל זמן נתון.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.