לוגו אורין שפלטר לאתר התרגול
צרו קשר צרו קשר
צרו קשר

ליצירת קשר עמנו מלא/י

:את הטופס הבא

החיפוש אחר הכנסות נוספות הוא אינסופי ולכן, יש הרבה אנשים שמחליטים להיכנס לשוק ההון. שוק ההון הוא שוק סבוך ודינמי, וגם אם אנשים נכנסים אליו עם ידע ויכולת, תמיד חשוב להגיע להתייעצות עם מומחים בנושא השקעות באפיקים שונים בתוך שוק ההון. יש אנשים שמתמחים בייעוץ השקעות בשוק המקומי ואחרים בשוק הבינלאומי. חלק מהמומחים באים עם ידע בניהול הון משפחתי, חלק בהשקעות קלאסיות, השקעות אלטרנטיביות או תכנון פיננסי. יש הרבה מאוד סוגים של השקעות שמתאימות לסוגים שונים של אנשים, ולכן, כדאי לעבור תהליך לפני ששמים את הכסף הגדול.

עבודה עם יועץ השקעות היא דרך מצוינת לעשות כסף בעזרת כסף, אך חשוב להבין את כל הסיכונים, להבין שיש דרגות שונות שלהם ובנוסף, החשיבות בבחירת ביועץ השקעות מתאים היא קריטית. הרצון לעשות כסף לא צריך להיות בכל מחיר, ולכן, אנחנו צריכים אנשים אחראים שידעו לשמור לנו על הכסף בשבילנו. כאשר בוחרים יועץ השקעות, חשוב להסתכל על מגוון אלמנטים כולל ניסיון, תחום התמחות רלוונטי ללקוח ומומחיות רבת שנים. הלקוח רוצה לקבל מעטפת מושלמת מיועץ ההשקעות שלו, ויש דברים שאפשר לקבל רק עם שנים של ניסיון ויכולת מוכחת בשטח. הנושא של המקצועיות והיחס האישי חשובים גם הם, לצד ניהול אישי המותאם לצרכיו של הלקוח.

תחום מורכב

התפקיד של יועץ השקעות הוא כאמור מורכב מאוד וכולל הרבה מאוד פרמטרים. במקביל, מדובר בתחום מבוקש מאוד על ידי הרבה צעירים שרוצים מקצוע רווחי עם מוניטין. בניגוד לדעה הרווחת, אין צורך בתואר אקדמי כדי לעבוד בשוק ההון, ואת ההכשרה הטובה ביותר אפשר לקבל במכללה המקצועית של אורין שפלטר. המסלולים של אורין הם פרקטיים, עם המרצים הטובים ביותר בישראל, והסטודנטים יוצאים מוכנים מאוד אל שוק העבודה. צרט איתנו קשר למידע נוסף אודות קורס יועץ השקעות.

© 2024 כל הזכויות שמורות לאורין-שפלטר השכלה פיננסית. השימוש בכפוף לתנאי השימוש באתר.